استقلال به اشتباه دواری باخت

قلعه‌نویی علیه 90

برنامه تلویزیونی 90 در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال "خائن به فوتبال ایران" خوانده شد.
کد خبر: ۵۹۶۵۱۸
قلعه‌نویی علیه 90

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی صحبت کرد. او در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش نه به بازی که به برنامه نود اشاره کرد و با حرارت خاصی نسبت به عملکرد مجری این برنامه به انتقاد پرداخت. قلعه‌نویی در این رابطه گفت: "بعدها معلوم می‌شود که برنامه نود چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کرده است."

وی درباره بازی هم گفت: بازی کیفیت خوبی داشت اما ما از ناحیه داوری ضربه خوردیم. کسانی می‌خواهند قلعه‌نویی را بزنند و به کیفیت کاری ندارند. امروز بازی زیبایی بود اما ما باز هم به اشتباه داوری باختیم؛ همانطور که دو باخت قبلی‌مان به این خاطر بود. آقایان نگاه ملی به استقلال ندارند و این طبیعی است چون آنها ما را دوست ندارند.

قلعه‌نویی در ادامه با لحنی طعنه‌آمیز گفت: یکسری مسائل وجود دارد که قلم‌ به دست‌های پاک با پرداختن به آنها علیه ما کار می‌کنند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: من این پیروزی را به باشگاه فرهنگی ذوب‌آهن و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. آنها دو سه موقعیت خیلی خوب داشتند و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. از تیمم راضی هستم. بازیکنانم بازی قابل قبولی ارائه دادند اما باختیم.

قلعه‌نویی بار دیگر و در پاسخ به سوالی درباره اینکه تیمش در حد و اندازه استقلال بازی نکرد، با طعنه‌ای دوباره گفت: تیمی که 15 موقعیت ایجاد می‌کند تیم خوبی است اما فکر می‌کنم که باید جام اخلاق را به جای بازیکنان به داوران بدهند.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید چرا برخلاف همیشه که تیم‌های او خط هافبک قدرتمندی دارد در بازی امشب در دو جناح دچار مشکل بود، وی در پاسخ گفت: روی گل اول ما در یک ارسال 70 متری گل خوردیم و در گل دوم هم عابدینی از مدافع حریف جا ماند. این مشکل با آمدن خسرو و بیگ‌زاده برطرف می‌شود. البته امروز چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استقلال امروز بیش از 10 موقعیت گلزنی صددرصد داشت. قبول ندارم که هافبک‌هایمان خوب نبودند. ما در ایجاد موقعیت بسیار خوب بودیم. دو پنالتی هم گرفتیم که داور ندید. هرچند ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود. در نهایت می‌توانم بگویم که هم ما می‌توانستیم امروز برنده شویم و هم ذوب‌آهن اما پیروزی سهم حریف بود.

در ادامه خبرنگاری از سرمربی استقلال درباره میزان آمادگی تیمش برای دیدار با بوریرام تایلند پرسید که قلعه‌نویی پاسخ داد: تازه 10 دقیقه از تمام شدن بازی امشب گذشته است و ما برای بازی با بوریرام وقت زیادی داریم که در این مدت سعی می‌کنیم به خوبی ریکاوری کنیم.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: امشب یکی از معدود بازی‌های امسال بود که خیلی موقعیت داشتیم. امشب هم مهاجمان و هم مدافعان موقعیت گلزنی داشتند. یک روز تیم شما می‌بازد و موقعیتی خلق نمی‌کنید که نگران کننده است اما یک روز دیگر می‌بازید اما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنید که این مساله خیال شما را راحت می‌کند.

در ادامه خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که چرا می‌گوید برخی می‌خواهند او را زمین بزنند، سرمربی استقلال در پاسخ انتقاد شدیدی به برنامه نود داشت: اگر من جای مدیرعامل استقلال بودم اجازه نمی‌دادم برنامه نود یک ثانیه علیه استقلال صحبت کند. مجری این برنامه ادعا دارد که این برنامه ابزاری است برای آنکه مشکلات جامعه را نشان دهد اما این برنامه جامعه را به حاشیه می‌برد. یقین دارم که بعدها مشخص می‌شود که این برنامه چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کرده است. برنامه نود افراد را رودرروی یکدیگر قرار می‌دهد. یک بار رحیمی و رویانیان را با هم درگیر می‌کند و یک بار رییس فدراسیون را روی خط می‌آورد و می‌گوید از ساعت خوابش گذشته و با کشیدن بحث کفش سیندرلا با ادبیات بدی با او صحبت می‌کند. این برنامه با این گفتمان افراد را به جان هم می‌اندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها