لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید اسم استقلال به تنهایی می‌تواند در بین بازیکنان تیمش ایجاد انگیزه کند.
کد خبر: ۵۹۶۲۰۶
بوناچیچ:‌ روزنامه‌ها و رسانه‌ها آزادند خبرسازی کنند!

لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن با استقلال تهران گفت: روی کاغذ استقلال می‌تواند مدعی و قوی‌تر از ما باشد ولی ما نیز برنامه‌های خاص خود را داریم. بر اساس تفکرات و سیستم خود تمرین می‌کنیم و آماده هر بازی می‌شویم. بازی فردا می‌تواند برای هر دو تیم سخت و سنگین باشد. متاسفانه با مشکل بزرگی با عنوان غیبت محسن مسلمان روبه‌رو هستیم. اگر وی را در اختیار داشتیم کارمان راحت‌تر بود. بازی فردا 90 دقیقه است. تمام تلاش من و بازیکنانم علاوه بر کار باکیفیت، گرفتن سه امتیاز است. خیلی خوب است که بتوانیم در هر بازی با تلاش بازی کنیم. ما در 7 – 8 بازی اخیر دو روی سکه را به تماشاگران نشان دادیم. شروع خوبی نداشتیم اما الان وضعیت بهتر شده. من شخصا از ذوب آهن راضی هستم. مسلمان بازیکن کلیدی ماست و جای خالی وی در اهواز بسیار محسوس بود.

وی افزود: بازی فردا بازی تازه‌ای است که اسم استقلال به تنهایی می‌تواند در بین بازیکنان ذوب آهن ایجاد انگیزه کند.

سرمربی ذوب آهن درباره شایعه رفتن او به مس کرمان گفت: همان گونه که گفتید این یک شایعه است. روزنامه‌ها و رسانه‌ها آزادند خبرسازی کنند. من با ذوب آهن تا پایان فصل قرارداد و فقط ذوب آهن می‌تواند با اخراجم من را به خانه بازگرداند. بر هم زدن قراردادها به همین راحتی نیست.

بوناچیچ همیچنین درباره استخدام مربی بدنساز اظهار کرد: این مشکلی است که از ابتدای فصل با آن روبه‌رو بودیم و این فشار بر من و همکارانم سنگین‌تر شده است. هنوز نتوانستیم مربی بدنساز بگیریم. باشگاه با افرادی مذاکره کرده اما گویا بر سر مبلغ به توافق نرسیده‌اند. من به دنبال اسم خاصی نیستم و تنها نیازم را بیان کردم. به طور قطع اگر این مشکل رفع گردد شرایط بهتر می‌شود. تاکنون نیز به دلیل نداشتن مربی بدنساز مصدوم نداشتیم.

وی درباره بیاتی‌نیا نیز گفت: مصدومیت این بازیکن برطرف شده و او خیلی دوست دارد فعالیت خود را آغاز کند اما پزشک تیم هنوز این اجازه را به وی و کادر تیم نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها