تصویربرداری سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از مهر ماه آغاز می‌شود.این سریال قرار است رمضان سال‌آینده از تلویزیون پخش شود.
کد خبر: ۵۹۲۰۹۸

به گزارش روابط ‌عمومی تلویزیون، نگارش فیلمنامه کیمیا را مسعود بهبهانی‌نیا دو سال پیش آغاز کرده است. تاکنون 73 قسمت فیلمنامه نوشته شده و بقیه آن در مرحله نگارش است.

علی دارابی در دیدار با عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: جانمایی نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی از اهداف اولیه تولید مجموعه کیمیاست.

وی افزود: آموزش مولفه‌های زندگی صحیح به جوانان و پاسخ به پرسش‌های آنان در زمینه دلایل وقوع انقلاب‌اسلامی از دیگر اهداف تولید این مجموعه است.

دارابی ارائه تصویری کامل از زن مسلمان را از دیگر موضوعات طرح شده در مجموعه کیمیا ذکر کرد و افزود: کیمیا روایتی از تمامی زنان مومن، معتقد و مقاوم کشور ماست؛ زنانی که بدون پشتوانه آنها نهال انقلاب اسلامی به ثمر نمی‌نشست و رزمندگان قادر به مقاومت هشت ساله در برابر دشمن نبودند.

معاون سیما،شخصیت کیمیا را نماینده نسلی از مردم غیور ایران دانست که منافع جمعی را بر منافع شخصی خود مقدم دانسته و آخرت‌گرایی، شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری را در زندگی خود به فعلیت رساندند.

وی تاکید کرد: وظیفه ماست که به سوالات و شبهات نسل جدید پاسخ داده و گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس را برای آنها روایت کنیم.

سریال کیمیا داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زن ایرانی را در سه دوره تاریخی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و زمان حال به تصویر می‌کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها