نگاهی به فیلم «لانه خرگوش» که بار دیگر از شبکه نمایش پخش شد

تقدیر یا تقصیر؟

کیدمن در شبکه نمایش لانه خرگوش می‌سازد

کد خبر: ۵۸۷۲۹۳
کیدمن در شبکه نمایش لانه خرگوش می‌سازد

شبکه نمایش، این‌ هفته در بخش مرور کارنامه بازیگران و کارگردانان معروف چند فیلم نیکول کیدمن را پخش می‌کند.

امشب ساعت 21، فیلم «لانه خرگوش» محصول 2010 به نمایش درمی‌آید. این فیلم را جان کامرون میتچل کارگردانی کرده است.

بینندگان شبکه نمایش می‌توانند فیلم کوهستان سرد را سه‌شنبه ساعت 21 از این شبکه تماشا کنند. این فیلم را آنتونی مینگلا در سال 2003 کارگردانی کرده است. در این فیلم علاوه بر کیدمن، بازیگرانی مانند جودلاو و رنه زلوگر نیز بازی می‌کنند. شبکه نمایش فیلم زندگی من را برای روز چهارشنبه در نظر گرفته است. این فیلم را بروس جوئل روبین کارگردانی کرده است و مایکل کیتون نقش مقابل کیدمن را بازی می‌کند.

فیلم «مترجم» ساخته تحسین‌برانگیز سیدنی پولاک روز پنجشنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 2005 است. شان پن در فیلم مترجم بازیگر نقش مقابل کیدمن است. داستان این فیلم درباره سیلویا بروم متولد آفریقاست که به عنوان مترجم شفاهی در سازمان ملل متحد خدمت می‌کند. روزی او به طور تصادفی و ناخواسته مکالمه‌ای را می‌شنود که در آن یک رهبر آفریقایی که قرار است در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، تهدید به قتل می‌شود. این مکالمه به زبانی ادا می‌شود که عده بسیار محدودی از جمله سیلویا به آن اشراف دارند، شنیدن این مکالمه باعث می‌شود تا زندگی سیلویا به طور جدی به مخاطره بیفتد. تروریست‌ها متوجه می‌شوند که سیلویا از نقشه آنها باخبر شده است و در نتیجه درصدد از بین بردن او برمی‌آیند. سیلویا مایوسانه به دنبال راهی برای خنثی کردن نقشه آنها و نیز نجات خود می‌گردد، البته یافتن فردی که ادعای او را مبنی بر جریان تهدید به قتل باور کند، دشوار است. یک مامور امنیتی فدرال به نام توبین کلر مامور حفاظت از جان سیلویا می‌شود و اعتماد چندانی به گفته‌های سیلویا ندارد و معتقد است او همه حقیقت ماجرا را نمی‌گوید و...

این شبکه برای روز جمعه هم فیلم «آرچر» را در نظر گرفته است. این فیلم را دنی لورنس کارگردانی کرده است. داستان این فیلم درباره مردی است که در کار پرورش اسب است، اما به دلیل حادثه‌ای دیگر نمی‌تواند سوارکاری کند. او دو سوارکار دارد که قرار است یکی از آن دو، اسبی بسیار معروف به نام آرچر را در مسابقه ملبورن سوار شود. دیوید یکی از دو جوان طی حوادث فراوان مسافت 500 مایلی مزرعه تا ملبورن را همراه آرچر می‌رود، در نهایت صاحب اسب تصمیم می‌گیرد جوان دیگری در مسابقه شرکت کند، ولی به دلیل شکستن دست جوان، دیوید در مسابقه شرکت و برنده می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها