شغل جدید ستاره بازنشسته فوتبال

بکام این بار کفش طراحی می کند!

از خداحافظی دیوید بکام از فوتبال سه ماه می گذرد اما همچنان خبر ساز است، او اینبار در نقش یک تبهکار همه نگاه ها را به خود جلب می کند.
کد خبر: ۵۸۶۰۷۸
تبهکاری دیوید بکام در آمریکا!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ به غیر از آرتیست شدن دیوید بکام انتقال وین رونی به چلسی همچنان مهم ترین خبر فوتبال اروپاست. کم خونی نیمار، فاش شدن گزارشی از میزان ثروت و دارایی های مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از دیگر اخبار مهم فوتبال اروپاست. خلاصه اخبار فوتبال اروپا در روز گذشته را با هم مرور می کنیم:

تبهکاری دیوید بکام

چند روز پیش نوشتیم که دیوید بکام قرار است در یک فیلم هالیوودی نقش یک تازه داماد را بازی کند اما گویا او از حضور در این فیلم انصراف داده تا در فیلم «سرویس مخفی» همبازی ساموئل جکسون شود.

 بکام 37 ساله حالا پس از خداحافظی از فوتبال فرصت بیشتری برای حضور در سینما دارد. او که پیش از این پیشنهادهای زیادی برای بازی کردن و به دلیل حضور در فوتبال همه آنها را رد می کرد در نخستین فیلم خود همبازی هنرپیشه های مشهوری همچون «کالین فرث‌»، «مایکل کین» و «ساموئل جکسون» می شود. این فیلم سرویس مخفی نام دارد و بکام قرار است در آن نقش یک تبهکار را بازی کند.

البته خبر می رسد که بکام 37 ساله قرار است در یک آلبوم موسیقی آواز هم بخواند! پس از بکام فوتبالیست ، بکام هنرپیشه و خواننده هم خیلی می تواند جذاب باشد.

پیروزی پر گل بایرن در جام حذفی

بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته جام حذفی و بوندسلیگا در آغاز رقابت های جام حذفی آلمان مقابل یک تیم دسته اولی به پیروزی پر گل رسید.

شاگردان پپ گواردیولا دوشنبه شب موفق شد تا تیم شوارتس وایس را با نتیجه پر گل پنج بر صفر شکست بدهد به دور بعد صعود کند. گواردیولا پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران گفت: ذوق زدگی برای پیروزی در این دیدار آسان معنایی ندارد. من در بایرن مونیخ حضور دارم تیمی که همیشه باید برای بردن به میدان برود و با توجه به این موضوع برد در مقابل یک تیم دسته اولی هیچ کس را نباید خوشحال کند.

بارسلونا به بانکوک رسید

کاروان باشگاه فوتبال بارسلونا در ادامه تور آسیایی اش به بانکوک  پایتخت تایلند رسید. بارسلونایی که پیش از آمدن به تایلند قهرمان جام خوان گامپر شده بودند و به فلسطین هم سفر کرده بودند اردویی یک هفته ای در پایتخت تایلند خواهند داشت.

تایلندی ها استقبال بسیار گرمی از کاروان باشگاه بارسلونا داشتند. آندرس اینیستا هافبک تیم بارسلونا در نشست خبری تیمش در بانکوک به خبرنگاران گفت: هدف از این سفرها آماده کردن بارسلونا است، ما می خواهیم تیمی را بسازیم که همه هواداران بارسلونا در سراسر دنیا از جمله تایلند با دیدن آن شگفت زده شوند. وی افزود: البته ما فقط به دنبال قهرمانی هستیم اما به کسب دوباره 100 امتیاز فکر نمی کنیم چون خیلی دشوار است.

اینیستا خاطرنشان کرد: هدف این سفر این است که با آمادگی کامل رقابت‌ها را شروع کنیم. هدف ما این است که باز هم قهرمان لیگ شویم. به امتیازات فکر نمی‌کنیم زیرا کسب دوباره 100 امتیاز تقریبا غیرممکن است.

ملی‌پوش اسپانیایی افزود: از هواداران تایلندی به خاطر حمایت و استقبال‌شان تشکر می‌کنم زیرا به اینجا آمدن آسان نیست و حضور ما برای آنها مهم بود.

فولام با دژاگه مقابل بتیس مساوی کرد

تیم فولام انگلستان در ادامه بازی های تدارکاتی اش مقابل رئال بتیس اسپانیا قرار گرفت و یک بر یک مساوی کرد.

فولام در حالی مقابل بتیس به تساوی رسید که اشکان دژاگه ملی پوش فوتبال ایران از ابتدای بازی در زمین مسابقه حضور داشت اما در دقیقه 65 جای خود را به دیمین داف داد. دژاگه در این دیدار عملکرد خوبی داشت و نخستین حمله تیمش را طراحی کرد.

دیدار بعدی فولام 10 آگوست (19 مرداد) در کریون کاتج، زمین اختصاصی فولام برگزار خواهد شد.

هشدار رییس سابق اینترمیلان

رییس سابق اینترمیلان با ابراز نگرانی نسبت به فروش 70 درصد سهام این باشگاه به یک تاجر اندونزیایی نسبت به تبعات منفی این اتفاق هشدار داد.

ارنستو پلگرینی رییس سابق باشگاه اینترمیلان اظهار داشت واگذاری این باشگاه ایتالیایی به یک تاجر اندونزیایی به نام توهیر که فقط به فکر تجارت و سودآوری است اینتری ها را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد. او به روزنامه گازتا دلو اسپورت گفت: اینترمیلان به ابزاری برای کسب درآمد بیشتر این تاجر تبدیل می شود. اینتر را باید یک ایتالیایی هدایت کند. باشگاه نیاز به تجدید ساختاری قابل توجه دارد و من گمان نمی کنم که توهیر چنین برنامه ای داشته باشد.

زیدان کوچک هم آمد

انزو زیدان پسر اسطوره فرانسوی رئال مادرید یعنی زین الدین زیدان فصل آینده در تیم جوانان رئال بازی می کند و آنطور که رسانه های اسپانیایی می گویند تا دو سال دیگر به ترکیب بزرگسالان هم راه پیدا می کند.

حضور زیدان کوچک در تیم جوانان رئال نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. این موضوع در رسانه های اسپانیایی آنقدر سر و صدا کرده که سایت باشگاه رئال نام خانوادگی انزو را در لیست تیم جوانان رئال "فرناندز" درج کرده است  اما گویا این ترفند کارساز نبوده چرا که رسانه به سرعت متوجه شدند که انزو فرناندز همان انزو زیدان است. مارکا با تمجید از استعدادهای زیدان کوچک نوشت که این بازیکن کم سن وسال تا دو سال دیگر به تیم بزرگسالان رئال می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها