بوندسلیگا و لوشامپیونه که آغاز شده اند و مابقی لیگ های معتبر از جمله لالیگا و لیگ برتر و سری آ نیز از هفته دیگر آغاز می شوند.
کد خبر: ۵۸۶۹۷۳
تیم سلطنتی برای لالیگا خط  و نشان کشید


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ با توجه به آغاز لیگ های اروپایی آخرین تلاش های تیم های اروپایی برای نقل و انتقالات مهم قرار دارد و همانطور که می دانید وین رونی و گرث بیل مهم ترین چهره های نقل و انتقالات هستند که البته تکلیفشان هنوز معلوم نشده است. یکی در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد و دیگری در آستانه پیوستن به رئال مادرید. دیگر اخبار قابل توجه فوتبال اروپا به شرح زیر است:
تیم جهانبخش گلباران شد
در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند تیم  ان.ای.سی نایمخن که بابک جهانبخش لژیونر ایرانی را در اختیار دارد در زمین آیندهوون با شکست سنگینی بدرقه شد.
در این دیدار علیرضا جهانبخش، بازیکن جوان فصل قبل تیم داماش گیلان در ترکیب قرار نداشت و از روی نیمکت شاهد ناکامی تلخ یارانش بود.
باکالی 6، 47، 82، ویلنالدوم 61 و 75 برای آیندهوونی‌ها در حضور 31 هزار نفر در ورزشگاه فیلیپس گلزنی کردند.
نایمخن پس از گذشت دو هفته از فصل 2014-2013 بدون امتیاز در قعر جدول 18 تیمی این لیگ قرار دارد.
رونی از لیست منچستر خارج شد
دیوید مویس اعلام کرد نام وین رونی را از لیست منچستر یونایتد برای بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل سوانسی خارج می کند.
 مویس این تصمیم را هنگامی اعلام کرد که اصرارهای رونی برای جدایی از منچستریونایتد به اوج رسید. این بازیکن به هم تیمی هایش نیز بارها گفته که به هیچ عنوان در من یونایتد نمی ماند و به هر شکل ممکن می خواهد به چلسی برود.
پیشنهاد چلسی برای جذب وین رونی تا به حال دو بار با مخالفت منچستری ها روبرو شده است اما گویا به هر حال این انتقال انجام می شود. مورینیو سرمربی چلسی اعلام کرده برای جذب رونی هر کاری لازم باشد انجام می دهد و نسبت به اینکه رونی به چلسی می آید اطمینان دارد.
تاتنهام به دنبال زوج گلزن آژاکس
جدایی قطعی گرث بیل از تاتنهام باعث شده مسئولان این باشگاه سرسختانه به دنبال جانشینان او در این تیم باشند.
 تاتنهام برای اینکه خلا این  مهاجم گلزن و ولزی خود را که در آستانه پیوستن به رئال قرار دارد پر کند قصد دارد زوج گلزن آژاکس آمستردام هلند را به خدمت بگیرد. کریستین اریکسن و توبی آلدرویرلد زوج گلزن آژاکس هستند که فصل گذشته ستاره های لیگ هلند بودند. بر اساس گزارش دیلی میرور در حالی که تاتنهام سرسختانه به دنبال جذب این دو ستاره آژاکس است لیورپول نیز برای خرید این زوج دست به کار شده است اما تاتنهامی ها جدیت بیشتری برای خرید این دو بازیکن دارند.
راجرز: سوارز باید از هواداران لیورپول عذر خواهی کند
سرمربی لیورپول اعلام کرد لوییس سوارز تنها در صورتی در لیست 18 نفره لیورپول قرار می گیرد که از هواداران و هم تیمی هایش  عذر خواهی کند.
 براندان راجرز گفت: سوارز برای جدایی از لیورپول هر کاری لازم بود انجام داد و حتی به باشگاه لیورپول بی احترامی کرد. حالا که می داند راهی برای جدایی او از لیورپول نیست آرام شده است اما باید بداند تنها در صورتی در ترکیب لیورپول قرار می گیرد که عذر خواهی کند در غیر اینصورت جایی در لیست 18 نفره نخواهد داشت.
سوراز 26 ساله در هفته های اخیر تا آستانه پیوستن به تیم های چلسی ، آرسنال و رئال مادرید هم پیش رفت اما در نهایت در لیورپول ماندنی شد. این بازیکن فصل گذشته به دلیل گاز گرفتن بازوی مدافع چلسی در دیدار چلسی و لیورپول 10 جلسه از همراهی تیمش محروم شد که شش جلسه آن در فصل جدید اعمال می شود و به همین دلیل این بازیکن اصرار زیادی داشت که از لیگ برتر انگلستان خارج شود.
بازگشت اتوئو به سری آ
ساموئل اتوئو  مهاجم کامرونی تیم آنژی ماخکالای روسیه در آستانه بازگشت به تیم سابقش یعنی اینترمیلان قرار دارد.
 با وجود اینکه اتوئو در روسیه هفته ای 300 هزار پوند درآمد دارد تا بالاترین میزان دستمزد هفتگی را در میان فوتبالیست های دنیا داشته باشد اما به هیچ عنوان از بازی کردن در لیگ روسیه رضایت ندارد. این مهاجم به سران اینتر پیغام داده که برای بازی کردن دوباره در این تیم حاضر است دستمزد کمی بگیرد که اتفاقا این پیشنهاد با استقبال اینتری ها مواجه شده است و آنها اکنون مشتری مهاجم سابق خود شده اند.
در حالی که اتوئو در آستانه بازگشت به تیم سابقش پس از سه سال قرار دارد تیم های ناپولی و چند تیم آمریکایی هم خواهان به خدمت گیری او شده اند.
فابرگاس مصدوم شد
سسک فابرگاس مهاجم 29 ساله تیم بارسلونا اسپانیا به دلیل مصدومیت قوزک پا به احتمال زیاد هفته نخست لالیگا را از دست می دهد.
 در جریان دیدار دوستانه بارسلونا در تور آسیایی مقابل یک تیم مالزیایی فابرگاس از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد.  این بازیکن نیازی به عمل جراحی ندارد اما گویا مصدومیت شدید او باعث شده که در هفته نخست لالیگا غایب باشد.
بارسلونا در هفته نخست لالیگا با لوانته بازی دارد.
مودریچ در راه منچستریونایتد
لوکا مودریچ که در فصل نقل و انتقالات اروپایی یکی دیگر از بازیکنان پرطرفدار در میان تیم های مطرح بود هم اکنون در راه پیوستن به منچستریونایتد انگلستان قرار دارد.
دیوید مویس به هواداران منچستر یونایتد قول داده که در فرصت باقی مانده فصل نقل و انتقالات حتما حداقل یک چهره بزرگ و نامی را به اولدترافورد می کشاند که یکی از این دو نام بزرگ  لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید است.
پس از اینکه منچستری ها در راه جذب سسک فابرگاس مهاجم بارسلونا ناکام بودند اکنون به دنبال جذب مودریچ هستند. پیشنهاد منچستری ها برای جذب مودریچ پیشنهادی 25 میلیون پوندی را به سران رئال پیشنهاد داده است.
یک ایتالیایی دیگر در رئال مادرید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اسپانیا به دنبال جذب مدافع تیم آث میلان ایتالیاست تا خط دفاع مستحکم تری برای تیمش بسازد.
ماتیا دی سیگلیو نام مدافعی است که آنچلوتی به دنبال آن است. مارکا گزارش داده که آنچلوتی به سبک بازی این مدافع بسیار علاقه دارد و سبک بازی او را متناسب با فوتبال لالیگا می داند. قرارداد دی سیگلیو سال 2016 با میلان به پایان می رسد اما میلانی ها آماده اند تا این مدافع 20 ساله  خود را حداقل با 12 میلیون یورو به رئال مادرید واگذار کنند.
گوستاوو لیگ برتری می شود
لوییس گوستاوو مدافع برزیلی بایرن مونیخ به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ برتر انلگلستان و برای تیم آرسنال بازی می کند.
 گوستاوو مدافع تیم ملی فوتبال برزیل در حالی که در آستانه پیوستن به وولفسبورگ تیم بوندسلیگایی قرار داشت اکنون می خواهد در لیگ برتر بازی کند. این مدافع 26 ساله که در لیست فروش بایرن مونیخ قرار گرفته آرسنال را جدی ترین مشتری خود می بیند و با توجه به تمایل خودش و البته رضایت باشگاه بایرن باید انتقال او به بایرن را قطعی دانست. پیشنهاد آرسنال به این مدافع ملی پوش تیم ملی برزیل معادل 14 میلیون پوند است. چلسی دیگر تیم خواهان گوستاوو بود.
رئال مقابل اینتر پیروز شد
تیم رئال مادرید در دیداری دوستانه موفق شد اینترمیلان ایتالیا را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.
 این دیدار در سنت لوییس آمریکا برگزار شد و طی آن رئال موفق شد با سه گل کاکا، کریستیانو رونالدو و کاسمیرو در دقایق 11،38 و 46 به پیروزی برسد. در این دیدار که اینتری ها کاملا سردرگم ظاهر شده بودند کاسمیرو ستاره دیدار بود و علاوه بر اینکه گل زد  هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد. رئال با این پیروزی آمادگی خود را برای لالیگا نشان داد و برای رقبایش به خصوص بارسلونا خط و نشان کشید.
رئال مادرید که خود را برای فصل جدید لالیگا آماده می کند در هفته نخست این رقابتها با رئال بتیس دیدار می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها