کد خبر: ۵۸۱۲۵۰
بغضی که در برنامه احسان علیخانی شکسته شد/ هر آنچه در ماه عسل گذشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران شب گذشته در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه ماه عسل با اجرا وتهیه کنندگی  احسان علیخانی  در لحظات ناب افطار میهمان دلهای زیبا وعرفانی روزه داران شد و مخاطبان همیشگی اش را با خود همراه کرد.

 

علیخانی با سلام دوبارهماه عسلیازدهم را آغاز کرد و گفت:سلام به روی ماه شما ،ازاین همه لطف ،محبت و بنده نوازی که از سمت شما روانه برنامه خودتان می شودممنون و سپاسگذارم.

 

و سپس تیتراژ برنامه با صدای فرزاد فرزین در فضای برنامه طنین انداز شد.

 

علیخانیاظهار داشت:همه ی کسانی که در این لحظه ها  برای روی آنتن بردن  ماه عسلتلاش می کنند، بسیار کار سخت و طاقت فرسایی را انجام می دهند.

 

علیخانیپس از تشکر از قدر دانی و محبت مخاطبان عنوان کرد: از نقدهای منصفانه و درجاهایی هم غیر منصفانه شما تشکر می کنیم،منتقدان از شکل و قیافه ی منخوششان نمی آید ولی ما نقدهای آنها را می خوانیم چرا که این یک رسانه ملیاست و زمانی که من در این برنامه قرار گرفتم پس همه، حق اظهار نظر دارندولی در صورتی که نقد شان بی انصافی نباشد.

 

کسانیکه قلم به دست می گیرند بار امانت سنگینی به دوش دارند  هرچه درمورد من میخواهند ،بنویسند ولی آنچه درباره مهمانان ما نقل می کنند وارونه نباشد.

 

ویبا اشاره به برنامه شب گذشته ماه عسل گفت: درباره برنامه دیروز واکنشهای زیادی داشتیم و از خدا خواستیم تا روز عید فطر خانواده این شهید پیداشود ودر برنامه ما حضور پیدا کنند.

 

مهمانان ماه عسل  در بخش اول ،خانمی به همراه مادرش بودند که در گوی طلایی برنامه قرار گرفته بودند.

 

مهمان قصه ی زندگی خود را اینگونه آغاز کرد: حدود هشت سال پیش بدلیل وجود یکغده در قفسه سینه ام به دکتر مراجعه کردم تشخیص دکترها سرطان بود و از هماناوایل بیماری ام همسرم مرا از خانه بیرون کرد بنابراین بدلیل ناراحتیروحی، بیماری ام تشدید شد.

 

وی ادامه داد:دارای دو دختر 18و 11 ساله هستم ولی همسر سابقم اجازه دیدن فرزندانم را به من نمی دهد.

 

مهمان برنامه باز گویی قصه اش همرا ه با بغض و گریه بود و از بی محبتی همسرش در طی این سالها اظهار ناراحتی می کرد.

 

علیخانیهنگام بازگوکردن مهمان از  تمام زندگی و بی مهری همسرش، اورا دعوت بهآرامش کرد و اینکه چون همسر و خانواده اش در اینجا حضور ندارد نباید دربارهآنها سخن گفته شود.

 

علیخانیاز مادر این خانم خواست تا فرزندش را به آرامش دعوت کند و بعد آنها رادعوت کرد تا شنونده ی قصه ی مهمان بعدی ماه عسل باشند.

 

پیامدهکردی بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون مهمان بعدی ماه عسل بود او بااشاره به حال دگرگون مهمان قبلی برنامه گفت:حدود 10ماه است که طعم پدر شدنرا چشیده ام و زمانی که مهمان شما از دلتنگی خود ودوری از فرزندش سخن میگفت حال او را کاملا درک می کنم.شنیدن و دیدن قصه ،دردها و رنج های هرانسانی بسیار سخت است،هرچند انسان ها در دردها و نقص ها کامل می شوند.

 

پیامدهکردی قصه ی خود را اینگونه عنوان کرد: پدرم کارمند بازنشسته بانک ومادرم نیزمعلم است من در شهرکرد متولد شدم و به علت علاقه به هنر و سینمادر سن 17 سالگی به تهران آمدم وبرای رسیدن به هدفم سختی های زیادی را تحملکردم.

 

ویتصریح کرد:سال 1385 بود که به طور ناگهانی شرایط جسمی ام دگرگون شد و پساز مراجعه به بیمارستان حال من بدتر شد پس از بستری در بیمارستان دکترها بهمن گفتند به دلیل وضعیتی که در خون شما ایجاد شده تنها 4 درصد احتمال زندهبودن شما وجود داردپس از شنیدن این موضوع شب سختی را در بیمارستان گذراندمو به خدا گفتم چرا من؟

 

شب سختی را تا صبح گذراندم ولی بعد از آن به خود گفتم می خواهم از لحظه های زندگی ام درست استفاده کنم وآن را زندگی کنم.

 

بعداز مدتی بیماری ام بهبود یافت ولی خوشحالم که آن اتفاق برایم رخ داد چراکه بعد از آن اتفاق برای انجام هرکاری ،آن را به گونه ای انجام می دهم کهگویا برای آخرین بار است پس آن را به درستی و کامل و با لذت انجام می دهم.

 

وی اظهار داشت:فرصت زیستن ،فرصت یگانه ای است من می خواهم تا ته آن زندگی کنم و روی پای خود بایستم.

 

علیخانی  با این جمله از دنیای مهمانان برنامه بیرون آمد:از همه ی شما که صبوری کردید وقصه ی ما را تماشا کردید ،ممنونم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
الهام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
۰
۰
برنامه امشبتون واقعا فوق العاده بود.شما باید هر شب اشك مارو در بیارین.هدیه تون به اون خانواده واقعا قشنگ بود.
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
۰
۰
برنامتون خیلی قشنگ بود كاش خدا به ما هم امكاناتشو میداد و ما هم میكردیم.آقای علیخانی خدا اجرت بده.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
۰
۰
برنامه شب گذشته كه مربوط به میلاد و مادرش بود فوق العاده بود.ممنونم
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
۰
۰
واقعا بینظیر بود دستشون درد نكنه و خسته نباشن
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
سلام ممنون از برنامه خوبتون
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
۰
۰
سلام مادر من دچار یك بیماری پیشرفته سرطان هست كه دكترا جوابش كردند و خودش هم از زنده بودنش ناامید هست در این دو برنامه ای كه شما بیماران سرطانی را آوردید كه با توجه به وخامت حالشون بهبود پیدا كردن یك جوانه امیدی در دل من و مادرم ایجاد شد و مادرم از لحاظ روحی حالشون بهتر شد به خاطر همین من از شما نهایت سپاس وتشكررا دارم ایشالا اجرتون با امام حسین(ع )كه باعث امید مادرم به زندگی شدید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها