قتل پسر جوان در خانه مجردی، راز شش جنایت زنجیره ای در زاهدان و مشهد را فاش کرد.
کد خبر: ۵۸۰۹۳۸
افشای 6 جنایت زنجیره ای در زاهدان و مشهد

هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی مشهد در جریان حمله افراد ناشناس به خانه دو برادر در خیابان ایثارگران مشهد قرار گرفتند.

تیم جناحی پس از حضور در محل در بررسی های اولیه دریافتند حوالی غروب اهالی محل با صدای پسر جوانی که درخواست کمک می کرد، از خانه های خود بیرون آمده و جوان 28 ساله را غرق در خون در مقابل در خانه‌یشان پیدا کردند.

پسر مجروح از همسایه ها درخواست می کرد که به کمک برادرش که در داخل خانه حضور داشت، بروند که آنها با حضور در یکی از اتاق ها با پیکر بی جان پسر 30 ساله روبرو شدند که او با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات از اهالی محل نشان داد دقایقی قبل از این حادثه چهار مرد ناشناس وارد خانه این دو برادر شده و آنها را هدف ضربات چاقو قرار داده بودند.

با بررسی های مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با دستور قاضی «موحدی راد» تحقیقات برای افشای راز این قتل را آغاز کردند.

تحقیقات کارآگاهان نشان داد مقتول به نام «رحیم» به اتهام ارتکاب چهار فقره قتل و درگیری با ماموران تحت تعقیب پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان قرار داشت.

«رحیم» سال 87 وقتی پلیس قاتلین پدرش را دستگیر نکرد، در اقدامی هولناک با اسلحه کلاشینکف به چهار مظنون قتل پدرش در یکی از خیابان های زاهدان تیراندازی کرد و از محل گریخت.

او در جریان فرار خود وقتی از سوی ماموران شناسایی شد با مامورین پلیس نیز درگیر و به سوی آنها تیراندازی کرد.

در حال حاضر پلیس احتمال می دهد «رحیم» قربانی این جنایت زنجیره ای شده و بستگان مقتول با شناسایی مخفیگاه وی و برادرش در مشهد آنها را هدف اقدام کینه جویانه خود قرار داده اند.

تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان ادامه دارد و ماموران منتظر بهبود حال برادر «رحیم» هستند تا بازجویی ها از او را ادامه دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Denmark
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
۰
۰
با سلام خسته نباشید از مطالب خوبتون ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها