کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان: بازی سخت ما جلوی ایران است

ایران شگفتی آفرین لیگ جهانی

برزیل و ایتالیا در آستانه صعود به مرحله دوم لیگ جهانی

روس ها به دست های ملی پوشان والیبال ایران دل بسته اند

رقابتهای لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم‌های برزیل، ایتالیا، ایران، آلمان، فرانسه، کره‌جنوبی و فنلاند و شکست تیم‌های روسیه و هلند پیگیری شد.
کد خبر: ۵۷۷۱۷۱
روس ها به دست های ملی پوشان والیبال ایران دل بسته اند

مهر، روز دوم از هفته ششم مرحله گروهی رقابتهای لیگ جهانی والیبال در حالی شنبه‌شب و بامداد روز یکشنبه در نقاط مختلف جهان پی گرفته شد که تیم ملی والیبال برزیل با کسب دومین برد متوالی خود مقابل بلغارستان در آستانه صعود به دور نهایی این مسابقات قرار گرفت.

برزیل که در نخستین مسابقه خود در برازیلیا مقابل تیم چهارم المپیک 2012 لندن 3 بر یک برنده شده بود بامداد امروز نیز همین نتیجه را تکرار کرد تا 6 امتیاز ارزشمند را از نزدیک‌ترین رقبت خود در گروه A کسب کند. ویسوتو بازیکن پشت خط زن برزیل در این بازی با کسب 18 امتیاز مثل دیدار قبل بهترین بازیکن میدان بود. از این بازی 11 هزار و 500 تماشاچی دیدن کردند.

از گروه اول یک بازی دیگر هم در شهر سالتا آرژانتین برگزار شد که این تیم با وجود حمایت 6 هزار و 930 طرفدار خود مقابل خروس‌ها تن به شکست 3 بر 2 داد. فرانسه که از خط حمله قدرتمندتری نسبت به میزبان برخوردار بود، روی درخشش "روین انگاپث" که به تنهایی 24 امتیاز کسب کرد از سد میزبان خود گذشت.

در گروه دوم سه بازی برگزار شد که تیم‌های ایران، ایتالیا و آلمان مقابل رقبای خود برنده شدند. تیم ملی ایران در مقابل دیدگان 8 هزار تماشاگر سالن دپورتیوو سیداد شهر هاوانا دست به کار بزرگی زد و کوبا را با شکست 3 بر یک از پیش روی برداشت تا 3 امتیاز ارزشمند را از دومین مصاف با این تیم به دست آورد. تیم کشورمان در نخستین بازی هم حریف را 3 بر 2 برده بود تا از سفر به هاوانا 5 امتیاز از 6 امتیاز ممکن را از آن خود کند.

صحنه‌ای از دیدار تیم‌های والیبال صربستان و ایتالیا

در یکی دیگر از دیدارهای این گروه تیم ملی آلمان برابر روسیه 3 بر 2 برنده شد تا روی کاغذ شانس خود را برای راه‌یابی به مرحله نهایی این مسابقات زنده نگه دارد. این بازی در حضور 3 هزار دو 200 تماشاچی سالن آره‌نا فراپورت شهر فرانکفورت برگزار شد و میزبان روی درخشش دنیس کالیبردا و جاش شوپس، کاپیتان خود از سد روسیه گذشت. با انجام این بازی دیدارهای روسیه به پایان رسید ولی آلمان دو مسابقه را در تهران برابر ایران پیش روی دارد. این تیم در صورتی که 6 امتیاز از بازی در تهران را مال خود کند می‌تواند به مرحله بعد راه یابد در غیر این‌ صورت روسیه به دور نهایی صعود خواهد کرد.

در دیگر بازی حساس این گروه تیم ملی ایتالیا در شهر نویساد صربستان و در مقابل دیدگان 5 هزار و 800 تماشاگر سالن اس پی سی وویوودینا میزبان خود را 3 بر 2 شکست داد تا صدرنشین گروه B شود. ایوان زایتسف در این دیدار به تنهایی 29 امتیاز کسب کرد و نقش مهمی را در برد ایتالیایی‌ها ایفا کرد. در آن‌ سوی میدان نیز آتاناسوویچ با کسب 25 امتیاز بهترین بازیکن میزبان بود. این دو تیم یکشنبه شب برای دومین بار به مصاف یکدیگر می‌روند.

در گروه C نیز کره‌جنوبی در شهر گیمارش پرتغال، برتری 3 بر یک برابر پرتغال را کسب کرد که بسیار ارزشمند به نظر می‌رسد. جئون کوانگ با کسب 29 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود. از مسابقه دو تیم تنها 780 نفر دیدن کردند که آمار نا امیدکننده‌ای به نظر می‌رسد.

فنلاند هم در شهر تامپره شگفتی آفرید و هلند را 3 بر یک پشت سر گذاشت. فنلاندی‌ها در این بازی با دفاع روی تور خوب خود خط حمله قدرتمند هلند را از کار انداختند و به این برد با ارزش دست یافتند. در صورتی که هلند این بازی را برنده می‌شد صعودش را به دور نهایی مسجل می‌کرد.

صحنه‌ای از دیدار تیم‌های والیبال آلمان و روسیه

جدول رده‌بندی گروه‌های مختلف لیگ جهانی والیبال و برنامه دیدارهای یکشنبه شب به شرح زیر است:

جدول رده‌بندی گروه A:
1- برزیل (8 بازی) 19 امتیاز
2- بلغارستان (8 بازی) 14 امتیاز
3- آمریکا (7 بازی) 12 امتیاز
4- فرانسه (9 بازی) 12 امتیاز
5- لهستان (7 بازی) 10 امتیاز
6- آرژانتین (9 بازی) 5 امتیاز

برنامه بازی‌های روز یکشنبه گروه A:
* لهستان - امریکا
* آرژانتین - فرانسه

جدول رده‌بندی گروه B:
1- ایتالیا (9 بازی) 19 امتیاز
2- روسیه (10 بازی) 19 امتیاز
3- آلمان (8 بازی) 14 امتیاز
4- صربستان (9 بازی) 13 امتیاز
5- ایران (8 بازی) 12 امتیاز
6- کوبا (10 بازی) 4 امتیاز

برنامه بازی‌های روز یکشنبه گروه B:
* صربستان - ایتالیا

جدول رده‌بندی گروه C:
1- هلند (9 بازی) 22 امتیاز
2- کانادا (9 بازی) 21 امتیاز
3- پرتغال (9بازی) 11 امتیاز
4- کره‌جنوبی (9 بازی) 10 امتیاز
5- فنلاند (9 بازی) 9 امتیاز
6- ژاپن (9 بازی) 8 امتیاز

برنامه بازی‌های روز یکشنبه گروه C:
* ژاپن - کانادا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها