گزارش رویترز از جنگ لفظی کروش و چوی؛

ایران و کره حساس تر از همیشه برگزار می شود

جنگ لفظی بین مربیان دو تیم حساسیت این دیدار را بیشتر کرده است.
کد خبر: ۵۷۱۵۴۷
ایران و کره حساس تر از همیشه برگزار می شود


این دو تیم درگروه نخست آسیا دررقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴برای کسب سهمیه صعود مستقیم به این مسابقات سه شنبه در اولسان به مصاف هم خواهند رفت.
دردیگربازی این گروه ازبکستان در حالی میزبان قطر است که تلاش می کند با کسب یک پیروزی بزرگ بتواند جای ایران را در رده بندی گروه بگیرد و به جام جهانی صعود کند.
هم اکنون کره جنوبی با ۱۴امتیاز شانس زیادی برای کسب یکی از دوسهمیه صعود خودکار به جام جهانی از گروه نخست را دارد حتی اگر به ایران ببازد اما ایران که سه شنبه گذشته لبنان را با برد پر گل ۴ برصفر از پیش رو برداشت، اکنون ۱۳ امتیازی است و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ازبکستان، در مکان دوم گروه قرار دارد.
با وجود این چوی کانگ هی بعد از بازی با ازبکستان در اظهاراتی، خشم همتای خود در تیم ایران را برانگیخت.
وی بعد از پیروزی تیمش مقابل ازبکستان گفت که ایرانی ها درجریان مسابقه سال گذشته دو تیم در تهران رفتار خوبی با آنها نداشته اند و اکنون کره جنوبی به دنبال گرفتن انتقام آن بازی است.
اظهارات سرمربی کره جنوبی به قدری کارلوس کی روش را ناراحت کرد که این مربی پرتغالی خواستار عذرخواهی او شد.
وی در بدو ورود به سئول به خبرنگاران گفت: چوی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
بنابراین گزارش،جنگ لفظی بین دو مربی از آنجا آغاز شد که کی روش تیم کره را متهم کرد، برای کسب نتیجه بهتردرمقابل ازبکستان زیاد تلاش نکرده است وگفت که یک پیراهن تیم ازبکستان را به عنوان هدیه برای چوی می خرد.
رویترز در ادامه آورده است، با وجود همه این تنش ها، یک تساوی در اولسان کافی است تا دو تیم سهمیه صعود خودکار به جام جهانی را بگیرند.
از سوی دیگر ازبکستان در صورتی می تواند یکی از دو سهمیه را صاحب شود که قطر را شکست داده و امیدوار باشد که کره هم ایران را شکست بدهد.
میرجلال کاسیموف سرمربی تیم کره در این باره گفته است: هنوز چیزی تمام نشده است. ما هنوز هم شانس داریم.
وی تصریح کرده است: واقعا فکر می کنم کره تیم ایران را می برد و ما هم بازی خوبی را با قطر انجام خواهیم داد و سپس به جام جهانی صعود می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها