همه سرمربی بایرن را می خواهند؛

پرده برداری از مشتریان هاینکس

خداحافظی هاینکس با مربیگری؛

آقای سه گانه دیگر مربیگری نمی کند

یوپ هاینکس به طور رسمی خداحافظی‌اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد این در حالی است که پیش از این این مربی از علاقه اش برای مربی گری در رئال مادرید گفته بود.
کد خبر: ۵۷۱۵۴۰
آقای سه گانه دیگر مربیگری نمی کند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ موفق ترین مربی فوتبال اروپا در فصل 2013-2012 که به همراه بایرن مونیخ سه جام قهرمانی بوندسلیگا، اروپا و جام حذفی آلمان را به دست آورد اعلام کرد که دیگر به هیچ عنوان قصد ندارد مربی گری کند و در این سن ترجیح می دهد استراحت کند.
یوپ هاینکس در گفت و گو با اشپیگل اعلام کرد: قطعا هدایت هیچ تیم دیگری را برعهده نخواهم گرفت. من خداحافظی با شکوهی از باشگاه داشتم و دیگر به فوتبال بر نخواهم گشت. در این سن نیاز به استراحت بیشتری دارم و تلاش بیشتر در فوتبال آرامش و سلامتی من را به می زند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان که در جام جهانی 1974 این تیم را به مقام قهرمانی رساند افزود: گواردیولا هم می تواند در بایرن مونیخ موفق باشد، کسب یک سه گانه دیگر برای بایرن آن هم با مربی ای همچون گواردیولا بعید نیست. کار این مربی بسیار سخت خواهد چون او تیمی را تحویل گرفته که در یک فصل سه جام کسب کرد.
حضور گوآردیولا در بایرن‌ مونیخ تصمیم درستی بود، اگر آنها جانشینی برای من پیدا نمی‌کردند باید مدت‌ها دنبال یک جانشین می گشتیم اما اکنون خیال همه راحت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها