خداحافظی هاینکس با مربیگری؛

آقای سه گانه دیگر مربیگری نمی کند

بایرن مونیخ - اشتوتگارت :

آرزوی خداحافظی هاینکس با یک سه گانه

باوارایی ها شنبه شب در صورت قهرمانی در فینال دی اف بی پوکال می توانند در آخرین حضور هاینکس کسب سه گانه ی فصل را تجربه کنند.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۸
آرزوی خداحافظی هاینکس با یک سه گانه

قطعا با توجه به شروع جام کنفدراسیون ها ،بایرن مونیخ نمی تواند از دانته و لوئیس گوستاوو در این بازی حساس از سری رقابت های فینال دی اف بی پوکال استفاده کند در حالی که رقابت های جام کنفدراسیون ها تا اواخر خرداد ماه طول خواهد کشید.

هر چند که لویس گوستاوو از روی نیمکت ذخیرها در آخرین بازی تیمش به میدان آمد اما دانیل فن بویتن جایگزین دانته در قلب خط دفاعی بایرن خواهد شد.

در عین حال تونی کروس همچنان تا شروع فصل آینده نمی تواند تیمش را همراهی کند و هولگر بداشتوبر احتمالا تا پایان سال 2013 در دسترس نخواهد بود.

در سوی دیگر اشتوتگارت می تواند با تیمی تقریبا کامل به مصاف بایرن در این فینال حساس برود.دانیل دیداوی مشکل آسیب دیدگی زانو دارد اما در هر صورت بازی کردن بسیار بعید به نظر می رسید.

ایبراهیما ترائوره جایگزین شینجی اوکازاکا خواهد شد پس از آنکه اشتوتگارت در جدال اخیرش با ماینس از هفته پایانی بوندس لیگا به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست نیافت اما انتظار نمی رود در باقی پست ها نسبت به آن تساوی تغییری در ترکیب اصلی انجام شود.
(گل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها