خداحافظی هاینکس با مربیگری؛

آقای سه گانه دیگر مربیگری نمی کند

مذاکره همزمان رئال مادرید با دو مربی بزرگ اروپا؛

خوشحالی هاینکس ، خشم آنچلوتی

یوپ هاینکس مذاکرات رسمی خود را برای پیوستن به رئال مادرید آغاز کرد این در حالی است که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی فصل آینده رئالی ها معرفی می شد.
کد خبر: ۵۶۶۳۶۱
خوشحالی هاینکس ، خشم آنچلوتی


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ یوپ هاینکس که پس از پایان دیدار  فینال جام حذفی آلمان از بایرن مونیخ جدا می شود به احتمال زیاد به تیمی برمی گردد که سال 98 آن را قهرمان اروپا کرده بود. هاینکس در حالی مذاکرات خود را به رئال آغاز کرده که کارلو آنچلوتی سرمربی پاری سن ژرمن مذاکرات خود را برای قبول سرمربی گری رئال نهایی کرده و حتی در تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده رقابتهای لالیگا بود. انریکه ریس ، مدیربرنامه های یوپ هاینکس با تایید خبر مذاکره سرمربی کنونی بایرن مونیخ به رادیوی ملی اسپانیا گفت: یوپ از بازگشت به اسپانیا بسیار خوشحال بود. همه چیز به فلورنتینو پرز بستگی دارد ، اگر او شرایط مورد نظر را فراهم کند هاینکس قطعا سرمربی رئال مادرید می شود. یوپ می خواهد خود را از بوندسلیگا بازنشسته کند اما این بازنشستگی به این معنا نیست که او بایرن را به حال خود رها کرده است. دغدغه او قهرمانی در جام حذفی است و هرکاری لازم باشد برای این منظور انجام می دهد.

مذاکره رئال مادرید با یوپ هاینکس خشم کارلو آنچلوتی را به دنبال داشته است. او که حتی در حال تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر خود برای رئال بود پس از اینکه متوجه شد رئال به طور جدی با هاینکس مذاکره می کند تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد: فکر می کردم رئال با برنامه تر از این باشد اما با اتفاق همه چیز به حالت اول خود برگشت. آنچلوتی بسیار خشمگین به نظر می رسد، آسوشیتدپرس نوشت که کارلو طی تماسی با یکی از مدیران رئال گفته که تابه حال این طور به او توهین نشده بود. با وجود مذاکره هاینکس با رئال مادرید به نظر می رسد هم هاینکس و هم آنچلوتی شانس برابری برای مربی گری در رئال دارند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها