پوتین بیوه شد

تا دلتان بخواهد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه چه در قامت نخست وزیر و چه در پست ریاست جمهوری کارهایی انجام داده که برای فردی در چنین پست و مقامی عجیب و غریب است.
کد خبر: ۵۶۹۱۱۴
پوتین بیوه شد

روزی در رودخانه‌های سرد و خنک روسیه لباس از تن در آورده و شنا می‌کند، روزی پشت هواپیما نشسته و یک روز دیگر نیز تصاویری از وی در حال تمرین جودو منتشر می‌شود.

روس‌ها طی این چند سالی که پوتین را در سیاست دیده‌اند، هر روز منتظر هستند تا کار محیرالعقولی از این سیاستمدار ببینند.

حالا ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در تلویزیون رسمی این کشور حاضر شد و خبری را از کرملین اعلام کرد که در نوع خود در میان سیاستمداران بی‌سابقه بود.

آن‌گونه که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند پوتین و همسرش لیودمیلا عصر پنجشنبه به شایعات پیرامون خود در مورد جدایی‌شان پایان دادند و طلاق خود را رسما اعلام کردند.

اعلام این خبر به پرسش بزرگی درباره زندگی خصوصی رئیس‌جمهور که بشدت بر ارزش‌های سنتی تاکید کرده و یکی از حامیان کلیسای محافظه‌کار ارتدوکس روسیه محسوب می‌شود، پاسخ می‌دهد.

پوتین احتمالا به این نتیجه رسیده که از نظر سیاسی روشن کردن مساله جدایی‌اش بهتر از پنهان کردن واقعیت است.

بانوی اول پیشین روسیه که گفته می‌شود تمایل چندان زیادی به عمومی کردن این موضوع در رسانه‌ها ندارد، گفت: به‌دلیل این حقیقت که ما بندرت یکدیگر را می‌بینیم، ازدواجمان به پایان رسیده است.

البته او در سخنانش بخوبی از پوتین یاد و اظهار کرد او همواره حامی وی و دو دخترشان بوده است.

این زوج در سال 1983 ازدواج کردند که ثمره آن دو دختر بیست و یک و بیست و هفت ساله است البته پیشتر و به‌دنبال آن‌که این زوج کمتر در سال‌های اخیر در انظار عمومی ظاهر می‌شدند، شایعاتی در مورد طلاق مخفیانه آنها در رسانه‌ها منتشر شده بود.

حال با مشخص شدن این موضوع، این پرسش پیش می‌آید که آیا پوتین بار دیگر ازدواج خواهد کرد یا خیر.

البته در سال 2008 شایعاتی وجود داشت که می‌گفت پوتین با آلینا کابایف، قهرمان ژیمناستیک روسیه ازدواج کرده است.

حسین خلیلی -‌ گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها