متهمان اوباش با راه‌اندازی دعوای خیابانی، برای زنان ایجاد‌مزاحمت می‌کردند.
کد خبر: ۵۶۷۹۰۱

ماموران کلانتری‌های مشهد در پی چند عملیات جداگانه چند سارق حرفه‌ای و هشت نفر از اعضای یک باند اراذل و اوباش را دستگیر کردند. به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد افزود: چند روز پیش نیز درپی گزارش‌های مردمی مبنی بر این که تعدادی از اوباش سابقه‌دار منطقه قلعه خیابان در مشهد با ایجاد رعب و وحشت امنیت مردم راسلب کرده بودند، رسیدگی به موضوع در کلانتری شهید رجایی مشهد آغاز شد.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس ماموران پاتوق‌ متهمان را زیر نظر گرفتند تا این که روز جمعه متوجه شدند متهمان فراری دوباره با حضور در منطقه قلعه خیابان با یکدیگر درگیر شده‌اندکه بلافاصله هشت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار را دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، اعضای این باند با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

متهم، باجه تلفن همگانی می‌دزدید

کریمی همچنین درباره دستگیری یک سارق باجه‌های تلفن همگانی،یک دزد منزل، یک سارق خودرو و یک سارق موتورسیکلت گفت: این چهار متهم به طور جداگانه از سوی ماموران کلانتری مصلای مشهد دستگیر شدند و به دزدی سریالی باجه تلفن، اموال منازل، سرقت خودروهای پارک شده در خیابان و نیز سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری کاظم‌آباد نیز در همین رابطه دو کیف‌قاپ حرفه‌ای و یک سارق لوازم خودرو را هم دستگیر کردند. علاوه بر آن ماموران کلانتری امام رضا (ع) نیز دو زورگیر خشن را دستگیر کردند که با اعتراف متهمان، تحقیقات از آنها ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری گلشهر مشهد نیز یک زور گیر حرفه‌ای را که با سد کردن راه مردم، اموال و پول‌هایشان را می‌دزدید، دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها