شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران فیلم های لیلا حاتمی، بازیگر مطرح سینمای ایران را نمایش می دهد و همچنین آثار سینمای کره جنوبی را مرور می کند.
کد خبر: ۵۶۷۵۴۴
پرونده لیلا حاتمی در «چهل سالگی» ورق می خورد

امروز شنبه ساعت 15 در بخش آثار سینمای کره جنوبی فیلم «خلبان نوجوان» برای بینندگان در نظر گرفته شده است.

فیلم های «جنگ تیر و کمان ها» و «ببار باران، بتاب آفتاب» روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می شود.

ماجراهای فیلم «جنگ تیر و کمان ها» در قرن 17 میلادی می گذرد. هنگام حمله دوم منچوری ها به کره ، شخصی به نام ژنرال خواهر نم یی بهترین تیرانداز کره را گروگان می گیرد. نم یی برای آزاد کردن خواهرش یک تنه به جنگ منچوری ها می رود و سرانجام در نبرد نهایی ، ژنرال را از پا در می آورد.

فیلم های برادر کوچک، رسوایی، آشپز بزرگ یک و آشپز بزرگ دوروزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در همین ساعت در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. فیلم «برادر کوچک» بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است و به موضوع تأثر برانگیز بیماری سرطان در بین کودکان می‌پردازد.

در بخش مرور آثار بازیگران فیلم های ارتفاع پست و ایستگاه متروک با بازی «لیلا حاتمی» امروز شنبه و فردا  یکشنبه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم های شیدا، هر شب تنهایی و لیلا را می توانید در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه شاهد باشید. فیلم چهل سالگی نیز روز پنجشنبه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

فیلم لیلا در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی داریوش مهرجویی ساخته شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیلا (لیلا حاتمی) و رضا (علی مصفا) در یک مراسم شله‌زرد پزان همدیگر را می‌بینند و چندی بعد با هم ازدواج می‌کنند. آن دو، بعد از مدتی زندگی متوجه می‌شوند که لیلا نمی‌تواند فرزندی به دنیا بیاورد.

لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال 135 در تهران است که تاکنون موفّق به کسب سیمرغ بلورین در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم بی پولی  و دیپلم افتخار برای فیلم لیلا در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mitra
United States
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
فیلم و سینمای كره جنوبی همیشه عالی بوده

با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها