علی دایی می تواند موفق باشد

مهاجرانی : تیم ملی راهی جز برد قطر ندارد

بازگشت رحمتی به تیم ملی منتفی شد

سیموئز: رحمتی سکوت کند

دستیار کارلوس کرش به مهدی رحمتی توصیه کرد که سکوت کند و دست از بهانه جویی بردارد . با این اظهار نظر مشخص شد که رحمتی دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۷۴۷۶
سیموئز: رحمتی سکوت کند


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ آنتونی سیموئز در واکنش به شایعات مطرح شده در مورد بازگشت احتمالی رحمتی به تیم  ملی و تماس با او گفت: مطالب زیر اظهار نظرهایی است که من فکر می کنم از روی اجبار و برای شفاف سازی باید روی آنها تاکید کنم. به عنوان یک بازیکن، مربی و مدیر حرفه ای فوتبال با بیش از 50 سال سابقه در سراسر جهان تاکنون هیچ گاه در فوتبال حرفه ای با چنین موردی مواجه نشده بودم.
سیموئز افزود: در جهان فوتبال یک بازیکن ملی پوش وظایف بیشتری دارد و او هیچگاه نمی تواند به هم تیمی هایش و همینطور وظایف ملی فوتبالش پشت کند. بخصوص نمی تواند از روی مسئولیتی که نسبت به هواداران دارد، شانه خالی کند، دقیقا همانطور که وی انجام داد.
مربی تیم ملی ادامه داد: ما ب رحمتی فرصت دادیم تا از فدراسیون، هم تیمی هایش، کادر فنی و مهمتر از همه هواداران ایران عذرخواهی کند. جای شکی برای هیچ کس باقی نیست که وی بود که به دفعات متعدد این فرصت را نپذیرفت تا با امضای بیانیه اش، این مسئله تمام و فیصله پیدا کند. هم اکنون که وی قبول عذرخواهی از فوتبال ایران را نپذیرفته است، به وی می گویم که سکوت کند و دست از توجیه و بهانه های اضافه بردارد و سایر افراد را به دلیل رفتارش، سرزنش نکند و مقصر نداند. رحمتی باید به هم تیمی هایش که اینجا برای غرور و افتخارآفرینی برای ایران حضور دارند و آماده موفقیت و جنگ برای آن هستند، احترام بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها