بی پولی امان آبی‌ها را بریده است

از پشت پرده جدایی عمران زاده تا تمنای رحمتی

حتی بحران سنگین مالی و بلاتکلیفی مدیریت باشگاه استقلال هم باعث نشده که آبی‌ها روزهای بی سرو صدایی را در فصل نقل و انتقالات پشت سر بگذارند و به تدریج مذاکرات آنها با گزینه های بازیکنی امیر قلعه نویی جدی‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۴۶۸
از پشت پرده جدایی عمران زاده تا تمنای رحمتی

 

 به گزارش جام جم ورزشی، علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در شرایطی امروز در گفت گو با برخی سایت های خبری از باقی ماندن تمامی بازیکنان سرشناس استقلال در جمع‌ آبی پوشان خبر داده و در عین حال مذاکره با هادی عقیلی را تکذیب کرده است که عقیلی ساعتی پیش مذاکره با باشگاه استقلال را تایید کرد. بازیکنی که قرار است به جای پژمان منتظری جذب استقلال شود. از طرفی استقلالی ها باب گفت وگو با هادی تامینی مدافع ملوان را گشوده اند تا به نوعی جدایی حنیف عمران زاده نیز از این تیم قطعی به نظر برسد.

 اما ماجرای عمران زاده چیست؟ این بازیکن در حالی که روز پانزدهم اردیبشهت و به دنبال مسجل شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر پس از پیروزی مقابل فولاد ، اعلام کرد اولین بازیکنی خواهد بود که قراردادش را با استقلال تمدید می کند. حد فاصل دو دیدار استقلال مقابل الشباب امارات و همچنین دیدار مقابل داماش بدجوری میانه اش با قلعه نویی شکر آب شد. او که در این بازی ها با تذکرات سفت و سخت فنی قلعه نویی مواجه شده بود برای پیگیری چک 20 میلیونی اش از اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس شخصا به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده و همین موضوع خشم قلعه نویی را بیشتر کرده است.

 اما عمران زاده وقتی دوباره با واکنش قلعه نویی مواجه می شود سر سرمربی تیم داد و بیداد می کند و همان موقع قلعه نویی اعلام می کند دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد و در فهرست جدید من جای ندارد.در این باره مذاکره با هادی تامینی در راستای انتخاب جانشین برای عمران زاده است.در صورتی که منتظری و عمران زاده به طور قطع از استقلال جدا شوند باید گفت از جمله ستون‌های موفقیت استقلال یعنی خط دفاعی‌اش دچار دگرگونی می شود.

تمنای رحمتی و مذاکره با طالب لو ، گردان و نیلسون

 اما در شرایطی که سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد چشمگیری به مهدی رحمتی داده اند و این بازیکن مذاکرات جدی را با این دو باشگاه انجام داده است، معاون ورزشی باشگاه استقلال به هواداران آبی اطمینان داد رحمتی می ماند و با کمک او استقلال فصل بعد بسته می شود. اظهار نظری که بیش از آنکه مبتنی بر واقعیت مالی باشگاه باشد یک نوع  تمنا از این دروازه بان برای ماندن در استقلال است چرا که همزمان از اردوی آبی ها خبر می رسد که مذاکراتی با وحید طالب لو، نیلسون و شهاب گردان انجام شده است تا در صورت قطعی شدن جدایی رحمتی دست آنها لدر پوست گردو نماند.

 استعفای نظری و بی اعتنایی وزارت

دیروز در شرایطی علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال به یکباره از سمت خود استعفا داد که منابع نزدیک به باشگاه استقلال این تصمیم را سیاست آبی ها برای تحت فشار گذاشتن وزارت ورزش و جوانان می دانند تا هرچه سریع تر به استقلال که نماینده فواتبال ایران در لیگ قهرمانان‌ آسیاست ، پول تزریق کنند . اما وزارت ورزش که دل خوشی از مدیریت فتح الله زاده ندارد ظاهر زیر بار این قبیل حرکات نرفته  و فتح الله زاده یا باید مواضع  خود را تغییر داده و مطابق میل وزارت مدیریت کند یا  منتظر معرفی جانشینش باشد.

 در انتظار بودجه 4 میلیاردی

   این شرایطی در حالی بر باشگاه حکمفرما شده است که امیدوار رضایی عضو هیات مدیره باشگاه میزان بدهی های استقلال را 20 میلیارد تومان اعلام کرده است و باید در نشست فردای اعضای هیات مدیره  تمهیداتی گرفته می‌شود.  گفته می شود با توجه به فصل حساس نقل و انتقال مسئولان باشگاه خیلی  اصرار دارند وزارت ورزش مبلغی در حدود 4 میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند تا پیش پرداخت قراردادهای سال بعد و همچنین بازیکنان جدید به آنها پرداخت شود. امری که بعید است وزارت زیر بار آن برود همان طور که اسپانسرها هم ، چنین چیزی را نپذیرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها