حمله مجازی هواداران سانتوس به ستاره برزیلی

نیمار دومین بازیکن گران قیمت بارسلونا

ستاره برزیلی با بدترین خاطره سانتوس را ترک کرد:

بدرقه از نیمار با کله خوک!

رییس باشگاه بارسلونا با ابراز خوشحالی نسبت به انتقال نیمار از سانتوس به این باشگاه کاتالانی گفت: افتخار می کنم این برزیلی را بالاخره به بارسا آوردم.
کد خبر: ۵۶۶۳۸۵
بدرقه از نیمار با کله خوک!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ حضور نیمار در بارسلونا روز یکشنبه قطعی شد. راسل در این باره گفت: ما بازیکنی را به بارسا نمی آوریم که هواداران دوستش نداشته باشند، ما بهترین ها و محبوب ترین ها را به اینجا می آوریم. ما هر سال سعی می کنیم تیم را قدرتمندتر کنیم و باور داریم که نیمار می تواند به این هدف ما کمک کند. سبک بازی او به سبک بازی بارسلونا نزدیک است و همیشه فوق العاده ظاهر می شود. نیمار هنوز به اینجا نیامده اما نکته مهم اینجاست که ما با او توافق کرده ایم و او صد در صد بارسایی است.
خاطره فیگو زنده شد
پس از اعلام قطعی شدن حضور نیمار در تیم بارسلونا هواداران سانتوس برای ستاره خود اشک ریختند و بابت جدایی او از این تیم ناراحتی خود را نشان دادند اما عده کثیر دیگری از هواداران این بازیکن را هو کردند و در جریان دیدار با فلامینگو به طرف وی زباله پرتاب کردند. در دیدار سانتوس و فلامینگو که با حضور 63500 تماشاگر برگزار می شد نیمار تحت شدیدترین توهین ها قرار گرفت. برخی از تماشاگران نیز به طرف وی زباله پرتاب کردند که در میان زباله ها سرخوک دیده می شد تا به نوعی خاطره لوییس فیگو زنده شود، بازیکنی که پس از انتقال از بارسا به رئال مادرید از سوی تماشاگران تیم سابقش در دیداری که با پیراهن رئال باید مقابل بارسا قرار می گرفت با کله خوک پذیرایی شد. هر بار که نیمار صاحب توپ می شد به شدت از سوی هوادارن هو می شد تا با بدترین خاطره ممکن تیم سانتوس را ترک کند. البته برخی از هواداران سانتوس برای او اشک می ریختند و به دلیل جدایی او بسیار ناراحت بودند.  او در پایان بازی در حالی که اشک می ریخت گفت: افتخار می کنم که در تیم شگفت انگیزی همچون سانتوز بازی می کردم. من الان خیلی خوشحالم اما نمی توانم ناراحتی ام را بابت اتفاقی که امروز افتاد کتمان کنم. وی افزود: هر کودکی آرزویی دارد و آرزوی من هم این بود که گزارشگر و یا دندانپزشک شوم. در کنار این دو آرزو هم می خواستم به بازیکنی حرفه ای تبدیل شوم و جالب اینکه فقط به این آرزو رسیدم. امروز بارسلونا آرزوی من را کامل تر کرد و امیدوارم در آینده باز هم به چیزهایی برسم که هرگز گمانش را نمی کردم.
آلوس : همه ما هیجان داریم
دانیل آلوز مدافع برزیلی تیم بارسلونا با ابراز خوشحالی از پیوستن هموطنش به این تیم گفت: همه ما از آمدن نیمار به بارسلونا خوشحال هستیم و هیجان داریم. آلوز افزود: نیمار می داند که قرار است به چه تیمی بیاید. او در اینجا از لحاظ حرفه ای پیشرفت بسیار بیشتری خواهد کرد و باشگاه قدر او را به خوبی خواهد دانست. بازیکنان بارسا هم از آمدن نیمار به نوکمپ خوشحال هستند و می خواهند که او در اینجا موفق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها