جدایی طلبان استقلال کجا می روند؟

سرنوشت نامعلوم ستاره های ناراضی استقلال

حتی قهرمانی در لیگ برتر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانست باعث شود تا برخی از ناراضی های استقلال از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از استقلال منصرف شوند.
کد خبر: ۵۶۵۶۶۱
سرنوشت نامعلوم ستاره های ناراضی استقلال


سایت جام جم ورزشی / استقلال با پشت سر گذاشتن الشباب امارات به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است در حساس ترین شرایط به سر می برد اما در همین شرایط حساس است که بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری اعلام جدایی کرده اند. اگر این جدایی طلبان از استقلال بروند قلعه نویی که همیشه به کار کردن با ستاره ها عادت دارد چه خواهد کرد و چه کسانی را به جای آنان به تیم آبی پوش پایتخت می آورد؟  در ادامه جدایی طلبان استقلال و مقصد نهایی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:
جواد نکونام و لیگ قطر
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در ابتدای لیگ دوازدهم با نجومی ترین قرارداد تاریخ لیگ برتر گام به استقلال گذاشت طی روزهای گذشته صریحا از جدایی خود گفت . جواد نکونام  در گفت و گویی ادعا کرد که از هفته سوم به بعد هیچ پولی از استقلال نگرفته است و تنها معرفتی برای این تیم به میدان رفته است! به هر حال احتمال زیادی به جدایی نکونام می رود به خصوص حالا که قلعه نویی واکنشی منفی نسبت به اظهارات اخیر نکونام نشان داد و گفت که او هر جا که می خواهد برود. نکونام اگر در ایران نماند قطعا راهی قطر می شود، لیگی که فصل گذشته هم از آن پیشنهاد داشت اما ترجیح داد که بازی در استقلال ، یعنی تیمی که 6 سال آرزوی حضور در آن داشت را انتخاب کند. با همه این اوصاف نکونام سرنوشت نامعلومی دارد و دقیقا مشخص نیست که در صورت جدایی از استقلال کجا را انتخاب می کند ، لیگ قطر و یا تیم های داخلی.
پژمان منتظری و احتمال حضور در سپاهان
مدافع استقلال تهران نیز موضوع جدایی اش از استقلال را پیش از هر کسی با هم تیمی هایش در میان گذاشت و اعلام کرده که حتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان استقلال نیز همراه تیم نخواهد بود، موضوعی که بعید به نظر می رسد. منتظری هم بی پولی را تنها دلیل نارضایتی خود می داند. در حالی که گفته می شد این مدافع ملی پوش از سوی تیم های قطری پیشنهاد دارد به نظر می رسد اگر جدایی اش از جمع آبی پوشان قطعی شود فصل آینده در سپاهان بازی می کند، تیمی که از مدت ها پیش جذب منتظری را مد نظر خود قرار دارد. حضور منتظری در سپاهان نیز ممکن است فقط شایعه ای باشد که در روزهای آینده شکل می گیرد، او نیز مقصد نامعلومی در صورت جدایی از جمع آبی پوشان خواهد داشت.
حنیف عمران زاده و یک آینده نامعلوم 
عمران زاده ادعا دارد که بسیار بی پول است و این بی پولی به شدت او را تحت فشار قرار داده است. عمران زاده در میان همه هم تیمی هایش بیش از هر کسی نسبت به بی پولی و پرداخت نشدن مطالباتش اعتراض کرد و حتی در مصاحبه ای گفت که اگر در لیگ دسته یک بازی می کرد پول بیشتری می گرفت. عمران زاده گفته که به محض دریافت اولین پیشنهاد استقلال را ترک می کند اما حداقل تا امروز پیشنهادی جدی نداشته است. در میانه های فصل شایع شد که پرسپولیس این مدافع را می خواهد که این خبر از سوی هر دو باشگاه تکذیب شد. خود عمران زاده هم اعلام کرده حتی اگر پرسپولیسی ها او را بخواهند به این تیم نمی رود.
خسرو حیدری ، آرام ترین ناراضی
دیگر مدافع استقلال تهران نیز پیش از این سابقه جدا شدن از استقلال و پیوستن به سپاهان را دارد و اکنون هم یکی از جدایی طلبان استقلال است هر چند نسبت به بقیه معترضان استقلال آرام تر پیش می رود. حیدری هم مثل بقیه از پرداخت نشدن مطالباتش گله مند است و در میان همه بازیکنانی که تمایل خود را برای جدایی نشان داده اند از مهم ترین بازیکنان به شمار می رود. هیچ صحبتی از تیم آینده حیدری به گوش نمی رسد اما اگر او تمایل جدایی اش از استقلال را علنی کند تیم های زیادی خواهان او می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها