عجایب معماری حمام در ایران

5 سرویس حمام برای یک خانه

شیرآلات 15میلیون تومانی

شیرآلات حمام، سرویس و آشپزخانه همیشه از دغدغه‌های سازندگان و البته مالکان منازل است. طراحی و البته قیمت آنها بحث‌برانگیز است و معمولا حدود پولی برای تهیه آنها در ذهن داریم، اما آیا باورکردنی است که فقط شیرآلات حمام ما 15 میلیون تومان قیمت داشته باشد؟ بله، باورکردنی است.
کد خبر: ۵۶۴۳۶۸
شیرآلات 15میلیون تومانی

گران‌ترین شیرآلات موجود در بازار تهران مربوط به کارخانه‌ای آلمانی است که از سال 1901 میلادی در این حرفه شروع به کار کرده و هم‌اکنون در سراسر جهان و از جمله تهران شعبه و نمایندگی دارد. گرچه شیرآلات امروزی این کارخانه دیگر فقط یک شیر معمولی آب نیست و همانند یک کامپیوتر شخصی امکاناتی خاص را برایتان فراهم می‌کند.

البته ماجرا به همین موارد منحصر نمی‌شود. یکی دیگر از تولیدات این شرکت که در حال حاضر گران‌ترین‌ها در بازار تهران است، پکیج کاملی از شیرآلات و سیستم کنترل مرکزی است که برای حمام و آشپزخانه می‌تواند به صورت مجزا استفاده شود.

سیستم مخصوص حمام این پکیج با استفاده از یک رایانه مرکزی که قابلیت برنامه‌ریزی برای چهار نفر از اعضای خانواده را دارد کنترل می‌شود. به این معنی که شما می‌توانید تنظیمات مورد علاقه خودتان از قبیل نور و نورپردازی مورد نیاز حمام، گرما و سرمای آب، فشار آب، نوع پاشش آب و موزیک مورد علاقه شما که باید هنگام استحمام پخش شود را برای دستگاه برنامه‌ریزی کنید و فقط با فشردن یک دکمه از تمام امکانات آن لذت ببرید.

سادگی نحوه استفاده از آن باعث شده حتی کودکان بدون آن‌که بتوانند تغییر در تنظیمات بدهند از آن استفاده کنند.

امتیازات مهم این سیستم، کنترل مصرف انرژی و البته رسوب‌نگرفتن آن است. طبق کاتالوگ ارائه‌شده خریدار این سیستم با پرداخت حدود 4000دلار (14میلیون تومان) می‌تواند تا 30 درصد مصرف انرژی را هنگام استحمام کاهش دهد.

به یاد داشته باشید اگر شیرآلات کاملا معمولی این شرکت را بخواهید باید حداقل شش میلیون تومان پول همراه داشته باشید. می‌بینید که دوش گرفتن در تهران نیز سبک‌های خاص خودش را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها