کفگیر، ملاقه و سبدهای میلیونی

مهمانی رفتن یا مهمانی گرفتن برای هیچ یک از خانواده‌های ایرانی خالی از لطف نیست؛ نشستن پای سفره ناهار یا شام دور اعضای خانواده بدون تردید یکی از بهترین لحظات زندگی همه ماست.
کد خبر: ۵۶۴۳۳۱
کفگیر، ملاقه و سبدهای میلیونی

درست زمانی که بوی غذای مادر یا صاحبخانه همه را سر ذوق آورده است، اولین وسیله‌ای که برای شروع‌ به دست خواهید گرفت کفگیر یا ملاقه است، اما به این موضوع فکر کرده‌اید این وسیله در دست شما ممکن است چقدر قیمت داشته باشد؟ 20 هزارتومان، 30 هزار تومان و گاهی حداکثر قیمتی که برایش در نظر گرفته‌اید یکصد هزار تومان است، اما باید بگوییم که کفگیر و ملاقه یک میلیون و 200 هزارتومانی هم در یکی از فروشگاه‌های معروف حوالی پل صدر در خیابان شریعتی وجود دارد. بله! قیمت یک کفگیر و یک ملاقه روی هم یک میلیون و 200 هزار تومان، یعنی هریک حدود 600 هزار تومان.

اگر از مدل و شکل و ویژگی خاص این دو بخواهید، زیاد فکر نکنید چون خیلی با همان کفگیر معمولی منزل شما متفاوت نیست.

فقط حدود دوگرم طلا اضافه دارد و شرکت تولیدی این کفگیر و ملاقه از معروف‌ترین تولید‌کنندگان قاشق و چنگال در کشور آلمان و البته جهان است.

به گفته فروشنده هرچند نقش و نگار روی آنها با دست کار شده، اما مزه غذایی را که با آن در بشقاب خود می‌کشید متفاوت نخواهد کرد.

این کفگیر و ملاقه هرگز تغییر رنگ نخواهد داد و به‌علاوه طراحی یکی از معروف‌ترین طراح‌های ایتالیاست که امضا و نامش روی این اجناس باعث شده قیمت یک میلیون 200 هزار تومانی به خود بگیرد، درست زمانی که شاید گران‌ترین کفگیر و ملاقه موجود چند مغازه پایین‌تر به یکصدهزار تومان هم نرسد.

البته اگر علاقه‌مند هستید طراحی این طراح ایتالیایی را به منزل ببرید شبیه همین مدل، اما پلاستیکی آن ساخته شده است، اما بازهم به یاد داشته باشید این کفگیر و ملاقه پلاستیکی که نمی‌سوزد برای شما 200 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

البته کار به همین جا ختم نخواهد شد، چون اگر کمی به دیگر وسایل ساخته شده توسط این کارخانه ایتالیایی مثل سبد جا ظرفی توجه کنید درمی‌یابید یکی از جاظرفی‌های بسیار ساده‌ای که قرار است فقط کنار ظرفشویی مسئولیت نگهداشتن ظروف را داشته باشد با قیمتی معادل 900 هزار تومان فروخته می‌شود یعنی چند مفتول استیل و یک صفحه نگهدارنده که گاهی حتی حاضر نیستید چند هزارتومان هم برایش پول هزینه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها