معرفی ناشر و غرفه برتر در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه کتاب از معرفی ناشر و غرفه برتر در آیین پایانی نمایشگاه کتاب خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۷۵۵
معرفی ناشر و غرفه برتر در آیین اختتامیه نمایشگاه کتاب

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد الهیاری معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اتفاقاتی که در روز اختتامیه نمایشگاه کتاب می‌افتد، انتخاب غرفه برگزیده است، در حال حاضر بر اساس آیین‌نامه‌ای که وجود دارد و ملاک‌های داوری و بازخوردی که از مردم نسبت به نحوه عملکرد غرفه‌ها، نحوه پاسخگویی یا تکریم مردم گرفته شده، در حقیقت تشکل‌های چهارگانه در حوزه داخلی و بین‌المللی داوری‌ها را انجام می‌دهد تا در مراسم اختتامیه غرفه‌های برگزیده معرفی شود.

وی افزود: مجموعه شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب کارهای برنامه‌ریزی را برای اجرای اختتامیه نمایشگاه پیش‌بینی کرده و از طریق کمیته روابط عمومی ساعت دقیق این مراسم اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه کتاب تهران اظهارداشت: در حوزه ناشر برتر سال نیز جلسات کمیته‌های داوری در حال تشکیل است. در حوزه بزرگسال و در حوزه کودک و نوجوان مانند سال‌های گذشته گروه‌های داوری از پیش از نمایشگاه تشکیل شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند امیدواریم در اختتامیه ناشران برگزیده و برتر در نشر بزرگسال و کودک و نوجوان معرفی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها