به خودم لعنت می فرستم

قلعه نویی: از مردم ناراحتم!

نمی خواهد از استقلال برود اما....

قلعه نویی و ژست قهرمانی

این بار اول نیست که استقلال با قلعه نویی قهرمان لیگ می شود، بار اول هم نیست که وقتی قهرمان می شود می گوید دیگر با استقلال نیستم.
کد خبر: ۵۶۰۴۹۱

صحبت از خداحافظی آن هم در حالی که استقلال قهرمان شده یک عادت از سوی قلعه نویی است. برخی می گویند او ژست قهرمانی به خود می گیرد تا پزش را کامل کند!
قلعه‌نوعی که بابت انتقادات طرفداران استقلال در مسابقات لیگ از آنها دلخور است در پایان مسابقه باز هم جمله معروف خود را تکرار کرد و با طعنه خود را مربی کوچکی خواند که باید از استقلال برود. این در حالی است که قلعه نوعی با توجه به این قهرمانی موقعیت بسیار مناسبی در ذهن طرفداران و مدیران استقلال دارد و هیچ کس حاضر نیست ریسک جدایی او را بپذیرد.

گفته می‌شود قلعه نوعی این تصمیم را عملیاتی نخواهد کرد اما آن را به زبان آورده تا برای فصل بعد در موقعیت مناسبی برای مذاکره قرار بگیرد. یکی از نیات قلعه‌نوعی از اعلام خداحافظی، محک زدن شرایط مدیریتی باشگاه استقلال است و اینکه به وزارت ورزش پیغام بدهد که احتمالاً در صورت جدایی فتح‌اله زاده در استقلال نخواهد ماند.

امروز علی فتح‌اله زاده مدیر عامل باشگاه و شهریاری عضو هئیت مدیره تأکید کردند که قلعه‌نوعی را در استقلال نگه خواهند داشت. قلعه‌نوعی یک پیشنهاد مالی کم‌نظیر از یکی از تیم‌های لیگ برتری دارد و اما از طرفی او دقیقاً در شرایطی است که در سال دوم سپاهان بود؛ در اختیار داشتن تیمی که می‌تواند با آن تا قهرمانی آسیا پیش برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها