ادعای جدید امیر قلعه نویی؛

توطئه در باغ فرحزاد علیه استقلال!

به خودم لعنت می فرستم

قلعه نویی: از مردم ناراحتم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می خواهم از استقلال جدا شوم تا یک رفتار غلط در میان تماشاگران نهادینه نشود.
کد خبر: ۵۶۰۷۲۸


امیر قلعه نویی اظهار داشت: هیچگاه در تیم هایی که حضور داشتم از جدایی حرف نزده ام مگر اینکه مجبورم کرده باشند. وقتی در سال سوم حضورم در سپاهان با مدیران باشگاه مذاکره می کردم گفتم که احساس می کنم اگر در این تیم بمانم سپاهان را نابود می کنند.

وی ادامه داد: با وجود آنکه می توانستم با ادامه کار در سپاهان قهرمان آسیا هم بشوم برخلاف میلم و به خاطر مردم اصفهان، برای آنکه از نابودی سپاهان جلوگیری کنم از این تیم جدا شدم.

قلعه نویی درباره دلیل تمایلش برای جدایی از استقلال گفت: من از رفتار مردم ناراحتم. از روز بازی با الهلال به خودم لعنت می فرستم که به خاطر استقلال از یک قرارداد بزرگ گذشتم اما مردم بهایی به این موضوع نمی دهند. پژمان منتظری یک پهلوان است که قرارداد میلیاردی قطری ها را رد کرد تا در استقلال بماند اما مردم قدر او را نمی دانند.

وی افزود: آیا قبول می کنید که من در مقابل این رفتار سکوت کنم و یک رفتار غلط در میان تماشاگران استقلال نهادینه شود؟

سرمربی استقلال گفت: در ابتدای فصل می خواستیم یک استقلال جدید بسازیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. در طول فصل سکته مالی و غرغر بازیکنان را هم تحمل کردیم و علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر به عنوان صدرنشین از گروه خود در لیگ قهرمانان هم صعود کردیم. وقتی کسی ببیند بعد از این همه زحمت و تحمل مشکلات زیاد، کسانی که باید به او کمک کنند این کار را انجام نمی دهند چه کار باید بکند؟

وی تاکید کرد: من از استقلال می روم تا فرهنگ غلط در میان تماشاگران این تیم نهادینه نشود. نباید بگذارم که مردم فرق بازیکنی مثل پژمان منتظری را با برخی از دیگر بازیکنان تشخیص ندهند.

قلعه نویی گفت: البته نمی خواهم از فرهاد مجیدی انتقاد کنم زیرا خود من او را به استقلال آوردم اما یک سری آقایان در فرحزاد می نشستند و هزینه می کردند و متاسفانه تماشاگران ما هم با آنها همصدا بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها