مار در بلوار کشاورز

مشاهده یک حلقه مار که موجب رعب و وحشت ساکنان یک ساختمان مسکونی در بلوار کشاورز شده بود به دام آتش‌نشانان افتاد.
کد خبر: ۵۵۹۱۲۲
مار در بلوار کشاورز

به گزار سازمان آتش‌نشانی تهران،‌ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 17:39 عصر دیروز با دریافت خبر مخفی شدن یک حلقه مار یک متری در حیاط منزل مسکونی در بلوار کشاورز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 40 را راهی محل حادثه کرد.

بر اساس این گزارش: آتش‌نشانان بی‌درنگ با بکارگیری دستگاه مارگیر موفق شدند این خزنده را که باعث ترس و وحشت ساکنین شده بود از محل اختفای خود بیرون بکشند و به نگرانی ساکنان ساختمان پایان دهند.

newsQrCode
برچسب ها: مار
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
امیر رجبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
تهرانی ها هم چقدر سوسول شدن.یه آجری جارویی چیزی می زدن تو سر مار تموم میشد می رفت دیگه بابا چرا مزاحم برادران خدوم و زحمتكش آتش فشانی شدن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
مجید دلبندم اون آتش نشانی نه آتش فشانی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
توی زیرزمین اداره ما حداقل 5 تا ازاینهاهست نه ماكاریشون داریم نه اونها.ضمنا طی توافق فیمابین همدیگرروبدون حضورهرگونه آتش نشان یاآتش فشان تحمل میكنیم
علی نقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
۰
۰
این مادرمرده كه دست این برادرخدوم آتش فشانه كه 60 سانت هم نمیشه .نكنه حیون زبون بسته رونصف كردن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
همه میدانند و با چشم میبینند چكونه موشهای غول پیكر RAT در خیابان ولیعصر جولان میدهند و نظر به قراردادشان با شهردار تهران و یا حداقل منطقه كه سالهاست اقدام به قطع روشنایی معابر و پیاده روهای عظیمترین و زیبا ترین خیابان دنیا نموده است به راحتی به همزیستی خود با ساكنین مشغولند. چنانچه حوصله ات سر رفت به باغ وحش نروید كافی است در خیابان ولیعصر و علی الخصوص اطراف پارك ساعی و خیابان آبشار كه معاونت امور غذا و دارو هم مستقر است سری بزنید و از این معاونت و نیز شهردار منطقه سپاسگزار باشید كه باعث سرگرمی شما شده.
خودم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
۰
۰
داداش درسته سوسولیو اما فرهنگ نكشتنش رو داریم

نیازمندی ها