پخش سریال های پلیسی جدید از شبکه یک

گروه تامین برنامه شبکه یک، فیلم‌ها و مستندهای برتر دنیا را برای پخش از این شبکه آماده کرده است. سریال خارجی «گروه ضربت» آماده پخش از این شبکه است و سریال خارجی «پلیس 110» که از محبوب‌ترین سریال‌های آلمانی است در مرحله دوبله و آماده‌سازی برای پخش است.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۰
پخش سریال های پلیسی جدید از شبکه یک

 

مهدی فرودگاهی، مدیر تامین برنامه شبکه یک، درباره برنامه‌های این شبکه در سال 92 به جام‌جم گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از برنامه یک پنجره در ایام نوروز، پخش این برنامه ادامه خواهد یافت. در این برنامه انیمیشن‌های جذاب که از جشنواره‌های معتبر دنیا انتخاب و خریداری شده است، پخش می‌شود. وی افزود: پخش فیلم‌های کوتاه، تصاویری از شگفتی‌های طبیعت و تصاویر هیجان‌انگیز ورزشی هم از این برنامه پخش می‌شود.

مدیر تامین برنامه شبکه یک درباره برنامه «نقد یک» هم گفت: در این برنامه سریال‌های شبکه یک نقد و بررسی می‌شود. در هفته آینده نقد سریال «پایتخت 2» با حضور سیروس مقدم کارگردان، محسن تنابنده بازیگر و تنی چند از کارشناسان فرهنگی و سینمایی پخش می‌شود.

مدیر تامین برنامه شبکه یک درباره برنامه‌های ورزشی شبکه یک گفت: پخش برنامه‌های «ورزش و مردم»، «وقت اضافه» و «کارنامه فوتبال» امسال ادامه خواهد داشت. تلاش می‌کنیم با پخش این برنامه‌ها پاسخگوی مخاطبانی باشیم که علاقه به دیدن برنامه‌های ورزشی دارند.

فرودگاهی با اشاره به پخش هر شبی فیلم‌های متنوع در بخش برنامه‌های شبانگاهی گفت: شبکه یک با توجه به سراسری بودن، مخاطبان زیادی دارد و از آنجا که این شبکه براحتی قابل دریافت است تصمیم گرفتیم هر شب ساعت یک بامداد یک فیلم آرشیوی جذاب پخش کنیم.

وی ادامه داد: مخاطبان شبکه یک سلایق مختلفی دارند و برخی در مشاغلی فعالیت می‌کنند که شب‌ها بیدار هستند، به همین دلیل برای پاسخگویی به این مخاطبان تصمیم گرفتیم فیلم‌های هنری برتر و جذاب را بعد از نیمه‌شب پخش کنیم.

مدیر تامین برنامه شبکه یک در پاسخ به این سوال که پخش فیلم‌های تکراری چه جذابیتی دارد، گفت: درست است در این ساعت فیلم‌هایی پخش می‌شود که قبلا نمایش داده شده‌ است، اما فیلم‌های خوب قابلیت چند بار تماشا از سوی مخاطب را دارد. مدیر تامین برنامه شبکه یک درباره برنامه «سینما یک» توضیح داد: با تهیه فیلم‌های جذاب، پخش این برنامه ادامه خواهد یافت. تجربه موفق سینما یک در ایام نوروز و میزان استقبال مخاطبان از برنامه سینما یک ما‌را بر آن داشت تا پخش این برنامه را امسال هم ادامه بدهیم. این برنامه ساعت 22 روزهای پنجشنبه پخش می‌شود.

فرودگاهی درباره پخش آثار مستند گفت: در زمینه پخش آثار مستند دو مساله را مورد توجه قرار می‌دهیم؛ نخست پخش مستندهای جذاب حیات وحش است و دوم مستندهای اجتماعی، سیاسی. برنامه «مستند برتر» هم روزهای دوشنبه پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها