3 شرور مسلح به هلاکت رسیدند

کشف 1.5 تن مواد مخدر در کرمان‌

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران انتظامی با اشرار مسلح خبر داد و گفت: در این درگیری سه شرور مسلح به هلاکت رسیدند و حدود یک و نیم تن مواد مخدر به دست آمد.
کد خبر: ۵۵۷۰۹۱
کشف 1.5 تن مواد مخدر در کرمان‌

به گزارش فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کرمان، سردار حسین چناریان اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام اقدامات چندین ماهه اطلاعاتی، یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر که اقدام به بارگیری و حمل مواد افیونی از شرق به مرکز کشور می‌کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی عاملان قاچاق و تحت تعقیب قرار دادن آنان از مبدا، شامگاه سه‌شنبه در منطقه ساردوئیه با متهمان درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در این درگیری که چند ساعت به طول انجامید، ماموران انتظامی موفق شدند با اشرافیت کامل به محل و با درگیری مسلحانه سه شرور مسلح را به هلاکت رسانده و سه قبضه سلاح ممنوعه و یک دستگاه دوربین از آنان به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروی اشرار، حدود یک و نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

چناریان اذعان کرد: در این درگیری مسلحانه، گروهبان مجید امیری از کارکنان فرماندهی انتظامی استان به درجه رفیع شهادت نایل آمد و به خیل عظیم شهدای انتظامی استان کرمان پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها