فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف 4200 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف یک هزار و 143 کیلوگرم انواع مواد مخدر و به هلاکت رسیدن پنج تن از سوداگران مرگ در جنوب شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۲
کشف بیش از یک تن مواد مخدر

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار حمید شرفی گفت: طی هشت عملیات، مرزبانان جنوب شرق کشور در سه روز گذشته موفق به کشف یک هزار و 143 کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و حشیش شدند.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری ها پنج تن از اشرار به هلاکت رسیده اند از دستگیری پنج سوداگر مرگ خبر داد و افزود: در پاکسازی از محل درگیری هفت قبضه سلاح و مقادیری مهمات به دست آمد.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: در عملیات دیگری ماموران دریابانی هرمزگان از شناورهای خارجی 100 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش 39 درصدی دستگیری عابران غیرمجاز، افزایش 41 درصدی متجاوزان مرزی‏، افزایش 32 درصدی طرد آنان و افزایش شش برابری دستگیری اشرار بودیم.

معاون عملیات مرزبانی ناجا به افزایش 2.5 برابری کشف سلاح از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 91 خبر داد.

سردار شرفی تصریح کرد: با توجه به چندین ملاقاتی که به تازگی با مقامات عراقی داشته ایم الحمدالله در مرز عراق نیز با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها