هلاکت 4 شرور در چابهار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری ساعاتی پیش مأموران منطقه انتظامی چابهار با اشرار مسلح، چهار نفر به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۵۵۶۷۶۴
هلاکت 4 شرور در چابهار

علی ایزدی امروز در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعات مردمی، پلیس امنیت منطقه انتظامی چابهار با حکم قضایی برای بازرسی به منزلی در یکی از محله‌های چابهار مراجعه تا نسبت به بازرسی آن اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده و موثق عنوان شده بود که در این محل سلاح و مهمات وجود دارد که مأموران با حمایت گشت‌های انتظامی و کمکی به این محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به محض حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، ساکنان این منزل به سوی مأموران تیراندازی می‌کنند که بلافاصله فرمانده و جانشین منطقه وارد عمل شده و هدایت تیم عملیات را بر عهده گرفتند.

ایزدی عنوان کرد: در این درگیری تعداد چهار نفر از اشرار مسلح حاضر در این درگیری به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر هم دستگیر شدند.

شهادت یک مامور نیروی انتظامی

وی گفت: در این عملیات استوار دوم «محمد شهبازی» جمعی پلیس امنیت چابهار از ناحیه قفه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در این درگیری که به مدت چند ساعت به طول انجامید مقادیری سلاح و مهمات از این اشرار کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نامشخص
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
خدایا سربازان گمنام امام زمان را محافظت كن .....
راد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
روحش شاد . ولی بهتر نیست این عزیزان قبل عملیات با تجهیزات كامل از جمله جلیقه ضد گلوله دست به اقدام بزنند تا الان این عزیز هم در جمع گرم خانوادش باشه.

نیازمندی ها