وقتی فدراسیون با لابی‌گری در آسیا برتر می‌شود

پنجعلی:مهدوی‌کیا زودتر می‌آمد، به تیم شوک داده می‌شد

پنجعلی: پرسپولیس می‌توانست قهرمان لیگ برتر شود

کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است که اگر تغییر کادر فنی این تیم زودتر صورت می‌گرفت، سرخپوشان می توانسند علاوه بر جام حذفی مدعی قهرمانی لیگ برتر هم باشند.
کد خبر: ۵۵۲۰۹۰
پنجعلی: پرسپولیس می‌توانست قهرمان لیگ برتر شود


محمد پنجعلی با اشاره به بازی دیروز (شنبه) پرسپولیس با داماش در نیمه نهایی جام حذفی و صعود این تیم به فینال مسابقات، اظهار کرد: پرسپولیس در زمان مربیگری ژوزه وضع خوبی نداشت، ولی با آمدن گل محمدی نتایج عالی گرفته است. اگر این تغییر زودتر صورت می‌گرفت و البته اشتباه‌های داوری هم نبود، پرسپولیس اکنون می توانست مدعی قهرمانی لیگ برتر هم باشد.
وی درباره بازی دیروز هم گفت: کاملا مشهود بود که پرسپولیس بهتر از حریفش بازی کرد و به ویژه این که در آن بازی حکم مهمان را داشت و در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کرد.
پنجعلی همچنین گفت: هر دو تیم خیلی قشنگ بازی کردند و پرسپولیس می توانست حتی در شرایط بازی حریف را ببرد، اما کار به پنالتی کشید.
کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره حریف این تیم در فینال جام حذفی هم به ایسنا گفت: پرسپولیس می‌تواند سپاهان را در وقت قانونی مسابقه شکست دهد و حتی این قدرت را دارد که حریفش را در سپاهان ببرد. به نظرم بهتر است همین اتفاق هم بیفتد چون اگر کار به پنالتی بکشد، دیگر نمی‌شود روی چیزی حساب کرد چون پنالتی در اختیار کسی نیست.
کاپیتان سال‌های دور تیم ملی درباره وضعیت فوتبال ایران در ابتدای سال 92 هم گفت: متاسفانه فوتبال ما روز به روز بدتر می‌شود. همین استقلال هم که الهلال را برد، اگر رحمتی را نداشت نتیجه‌ را واگذار می‌کرد. شایسته سالاری در فوتبال ما حاکم نیست. مشکل فوتبال ما شخص خاصی نیست، بلکه سیستم‌ غلط است.
وی در پایان گفت: وقتی سیستم‌ فوتبال ما این گونه است، وضعیت هر روز بهتر می‌شود و در میادین بین‌المللی ناکام می‌مانیم. در داخل کشور، اما سر و صدا زیاد است، چون خودمان همه چیز را شلوغ می‌کنیم و به اصطلاح جو می‌دهیم! سپاهان که مدعی درجه یک فوتبال ماست، در خانه چهار گل از تیم عربستان می خورد، پس نتیجه‌ می گیریم این سر و صداها چیزی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها