عواقب شعار نژاد پرستانه بر علیه بالوتلی؛

اینترمیلان، یوونتوس و ناپولی جریمه شدند

اینترمیلان به فروش می رسد

مالک اینترمیلان تصمیم به فروش این باشگاه گرفته است، تصمیمی که تا پایان سال 2013 میلادی عملی خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۵۴۸۸
اینترمیلان به فروش می رسد


به گزارش توتو اسپورت، ماسیمو موراتی در سال 1995 باشگاه اینترمیلان را از ارنستو پلگرینو خریداری کرد تا ادامه دهنده راه پدرش باشد.
آنجلو موراتی، پدر ماسیمو، از سال 1955 تا 1968 و در دوران طلایی نرآتزوری، مالک این تیم بود. با این حال که موراتی اکنون اعلام کرده روزی باشگاه را به فروش خواهد رساند، از تمامی جاه طلبی‌هایش برای قهرمانی با این تیم پرده برداشته است.
«تنها چیزی که اکنون به آن فکر می‌کنم، کمک سهامداران اقلیت برای ساخت ورزشگاه جدید است. پس از ساخت ورزشگاه می‌خواهم باشگاه را بفروشم. این موضوع را رد نمی‌کنم. باید اعتراف کنم به فروش باشگاه فکر کرده‌ام.»

به گزارش فارس با توجه به اینکه خانواده موراتی نزدیک به نیم قرن مالک اینترمیلان بوده‌اند، ماسیمو 67 ساله از اهمیت حضور چهره‌ها و ایده‌های جدید برای به روز نگه داشتن باشگاه آگاه است.

«باید اشخاص جدید را وارد باشگاه کرد تا ایده‌های نو را با خود برای پیشرفت تیم با خود بیاورند. این موضوع موجب می‌شود تا شما همواره ارتباط نزدیکی با هواداران داشته باشید. آنها همواره شما را حمایت خواهند کرد. نمی‌خواهم بگویم که علاقه‌ام به باشگاه تمام شده است. همواره دوست دارم اینتر در تمامی جام‌ها به قهرمانی برسد. هیچ گاه از بدست آوردن قهرمانی سیر نمی‌شوم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها