ساعتی با محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال

راه تکامل ورزش را اشتباه می رویم

دفاع محمود مشحون از سرمربی اسلوونیایی بسکتبال

از بچیروویچ راضی هستم

رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به روند رو به رشد بسکتبال در ایران ، از عملکرد سرمربی خارجی تیم ملی ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۶
از بچیروویچ راضی هستم

محمود مشحون در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به پیشبرد برنامه های تقویم ورزشی فدراسیون بسکتبال در سال 91 افزود: فدراسیون بسکتبال توانست با تلاش شبانه روزی خود و برگزاری اردوها و بازی های موفق در داخل و خارج از کشور به اهداف کوتاه مدت و میان مدت خود دست یابد که کسب عنوان قهرمانی در رقابت های غرب آسیا، گواهی بر این مدعا است.

وی با اشاره به پیروزی تیم ایران برابر لبنان در این دوره از رقابت های غرب آسیا گفت: ما با شرکت در رقابت های کاپ آسیا توانستیم جواز حضور در بازی های جام ملت های آسیا را کسب کنیم و تنها هدف ما از برگزاری این پیکارهای غرب آسیا در کشور ، برآورده کردن خواست علاقه مندان به ورزش بسکتبال بود.

رییس فدراسیون بسکنبال افزود: با تقبل شرایط سخت مالی که گریبان گیر تمامی فدراسیون های ورزشی کشور است برای میزبانی این دوره اعلام آمادگی کردیم تا مردم عزیزمان از نزدیک شاهد قدرت نمایی و پیروزی دوباره ورزشکاران ما در این دوره از رقابت ها باشند.

وی حضور تماشاچیان و نحوه برخورد آن ها با تیم های حاضر در این دوره را بسیار قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: تمامی تماشاچیان در این رقابت ها توانستند با اخلاق مداری و حفظ تمامی ارزش های انسانی چهره واقعی مردم ایران را به نمایش بگذارند و ما را برابر دیدگاه جهانیان سرافراز کنند.

محمود مشحون با اشاره به تسلط و دانش سرمربی خارجی تیم ملی بسکتبال افزود: ما توانستیم با حضور مهمت بچیروویچ، سه قهرمانی پیاپی را در سه رده سنی نوجوانان،‌جوانان و بزرگسالان کسب کنیم . همچنین وی با همراهی تیم ملی در این دوره از رقابت های غرب آسیا و کسب چهارمین افتخار در سال 91 ثابت کرد که مربی توانمند و لایقی است که با تسلط خود در این رشته و موضوعات پیرامون آن می تواند بسکتبال را در کشور دگرگون کند.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: بچیروویچ برخلاف دیگر مربیان، جدای از ورزشکاران قدرتمند داخل زمین یک تیم همیشه حاضر در نیمکت دارد که این نشان می دهد قهرمان پروری را در همه ابعاد و افراد حاضر در تیم ملی مد نظر قرار داده است.

وی با اشاره به عملکرد مربی و فدراسیون بسکتبال در زمینه قهرمان پروری به بحث استعدادیابی این فدراسیون پرداخت وتصریح کرد: استعدادیابی در این زمینه را در تمامی استان ها به صورت همزمان آغاز ودر همین راستا کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم.

مشحون افزود: با کمک مربی تیم ملی و همه مربیان کشور کلاس های مختلف استعدادیابی را در شهرهای مختلف برگزار کردیم که امید می رود با این رویکرد چهره های برتر را در سطح کشور شناسایی کرده و بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم های نوجونان‌، جوانان و بزرگسالان فراهم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها