33 کشور پای میز پینگ پنگ

عالمیان در تور جهانی قطر

انتقاد یک عالمیان از سفرهای تکراری

نیما : تا کی من و نوشاد؟

اعزام برادران عالمیان به تورنمنت های بین المللی صدای نیما را درآورده و او می گوید نباید تنها او و برادرش نوشاد به این مسابقه ها بروند چون با این وضعیت تیم ملی پینگ پنگ ایران ضربه می خورد.نیما از نداشتن حریف تمرینی در اردوها هم گله مند است.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۵
نیما : تا کی من و نوشاد؟

 پینگ پنگ باز ملی پوش ایران با بیان این که نوشاد عالمیان می تواند در پروتور قطر شگفتی ساز باشد، تاکید کرد که تنها اعزام او و برادرش به مسابقات مطرح در بلندمدت نمی تواند به نفع تیم ملی باشد.

 

نیما عالمیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سعی می‌کنم که در مسابقات دسته برتر با تمام قوا ظاهر شوم و بتوانم در غیاب برادرم عنوان قهرمانی را به دست آورم. هر چند بازیکنان خوب دیگری هم در این رقابت‌ها حضور دارند و رقابت با آنها تنگاتنگ خواهد بود.

 

عالمیان در پاسخ به این که وقتی وی در اردوی تیم ملی حضور دارد، نوشاد عالمیان با چه کسی تمرین می‌کند؟ گفت: این مشکل بزرگ نوشاد است، وقتی من در تهران باشم، حریف تمرینی ندارد، اما در این شرایط او با پدرم تمرین می‌کند و سعی دارد که به بهترین نحو تمریناتش را ادامه دهد.

 

وی درباره تور حرفه‌ای قطر که قرار است نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران در این مسابقات باشد، گفت: من در این مسابقات حضور ندارم، اما اگر در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم سعی می‌کردم که قدرتمند ظاهر شوم. اگر در بخش زیر 21 سال به مسابقات قطر اعزام می‌شدم حتی شانس کسب مقام را هم داشتم و در بخش بزرگسالان هم می توانستم جایگاه خوبی را به دست آورم. اما به هر حال صلاحدید کمیته‌ فنی و فدراسیون این بود که تنها نوشاد به این مسابقات اعزام شود.

 

عضو تیم ملی پینگ‌پنگ ایران افزود: فکر می‌کنم که فدراسیون باید بازیکنان بیشتری را به پروتورهای جهانی اعزام کند و این که فقط من و نوشاد به رقابت‌های مختلف برویم در دراز مدت به نفع تیم ملی نیست. به جز ما بازیکنان دیگری باید به این مسابقات اعزام شوند و سعی شود که سطح کیفی تیم ملی بالا برود.

 

نیما عالمیان در پاسخ به این که عملکرد برادرش را در مسابقات قطر چطور پیش‌بینی‌ می‌کند؟ گفت: نوشاد تمام تمرکز خود را بر روی رقابت‌های قطر گذاشته و احساس می‌کنم که بتواند مانند مسابقات گذشته در این رقابت‌ها هم شگفتی ساز باشد.

 

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نفرات اعزامی به رقابت‌های مصر و مسابقات جهانی پاریس مشخص می‌شوند و فکر می‌کنم در این دوره تیم ملی نتایج بهتری را در این مسابقات بگیرد، چون در تمام مسابقات نسبت گذشته پیشرفت داشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها