افشین نوروزی آنقدر که این روزها در ورزش ایران خبر ساز است زمانی که در اوج بود و حتی در المپیک پکن به میدان رفت خبر ساز نبود. اخراج او از تیم ملی که با جریمه هایی سنگین توام بود این پینگ پنگ باز را صدر اخبار قرار داد که البته اینطور که به نظر می آید فدراسیون قرار نیست او را مورد بخشش قرار بدهد.
کد خبر: ۵۳۹۹۱۰
وکیل افشین نوروزی: فدراسیون پینگ پنگ حق این ورزشکار را ضایع کرد


پس از اینکه اعلام شد کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده نوروزی تشکیل نمی شود وکیل افشین نوروزی در واکنش به این اتفاق گفت: فدراسیون تنیس روی میز با تاخیر در برگزاری جلسه استیناف و عدم شرکت او در انتخابی تیم ملی حقش را ضایع کرد.
خبرگزاری فارس: فدراسیون تنیس روی میز با تاخیر در برگزاری جلسه استیناف حق نوروزی را ضایع کرد


بهنام حبیب زاده در مورد تاخیر در برگزاری جلسه استیناف برای بررسی حکم مجدد محرومیت افشین نوروزی اظهار داشت: افشین نوروزی با وجود اینکه رای محرومیتش قطعی نبود ، اما اجازه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را پیدا نکرد و مسئولان فدراسیون با این کار یک اصل مسلم حقوقی را زیر پا گذاشت. این کار از لحاظ اخلاقی هم درست نبود حقوق نوروزی به صورت آشکارا نقض شد.

وی ادامه داد: نوروزی 16 بهمن اعتراض خود را در مورد حکم به فدراسیون اعلام کرد و پس از آن نیز جلسه 4 نفره‌ای را با حضور نوروزی، من و دبیر و رئیس فدراسیون برگزار شد که این بازیکن در آن جلسه عذرخواهی خود را در مورد صحبت‌هایش اعلام کرد و رد پایان نیز با خوبی و خوشی کدورت‌ها برطرف شد. در این جلسه قرار شد که جلسه استیناف به زودی برگزار شده و نوروزی به مسابقات دسته برتر برسد، اما متاسفانه این کار صورت نگرفت.

وکیل افشین نوروزی با اشاره به اینکه زمان برای برگزار زودتر استیناف وجود داشت، گفت: از 16 تا 22 بهمن حدود یک هفته فرصت وجود داشت و با توجه به دستور ویژه حمید سجادی، معاون وزیر برای حل این موضوع، اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه داشتن خصایص ورزشی میان مدیران فقط در زبان است و امیدوارم به عمل نیز کشیده شود.

حبیب زاده  که نقش میانجی را هم در حل موضوع نوروزی و فدراسیون تنیس روی میز ایفا می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید تاخیر در برگزاری جلسه برای کنار گذاشتن نوروزی بوده است یا خیر، عنوان کرد: به نظر می‌رسد با اتفاقات افتاده تصمیم بر همین بوده است و شاید مسئولان فدراسیون رو در رو یک چیز و در پشت چیز دیگری فکر کرده‌اند. با این کار وساطت من را هم بی ارزش و با شخصیتم بازی کردند.

به گزارش فارس، قرار است جلسه استیناف فدراسیون فردا سه شنبه 10 صبح برگزار شود، اما با آغاز رقابت‌های انتخابی کاهش حکم نوروزی هم سودی برای او نخواهد داشت و او به دسته اول سقوط خواهد کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها