ارتباط با اجنه و باز کردن طلسم

زن کلاهبردار دستگیر شد

کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان زن خرافه گو کلاهبردار را که با ترفند ارتباط با اجنه و بازکردن طلسم، از شهروندی یک کیلوگرم طلا و 600 میلیون ریال وجه نقد اخذ کرده و متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۵

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: چندی پیش فردی با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه زنی با ترفند حیله گرانه و خرافه گویی مقادیر قابل توجهی طلا و وجوهات نقد از وی اخذ و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: اظهارات شاکی پرونده نشان می داد این زن با برقراری رفت و آمد خانوادگی با اعضای این خانواده، مدتی است عناوین مختلفی چون خبرهایی مبنی بر قریب الوقوع بودن بیماری های خطرناک یکی از اعضای خانواده و یا مشکلاتی چون طلسم شدن زندگی توسط اجنه، نشانه هایی را به نظر صحیح برای اعضای خانواده ذکر می کرد.

این مقام مسوول انتظامی تصریح کرد: متهم با فریب این خانواده برای از بین بردن مشکلات و اثر طلسم های مختلف مورد ادعای خود، همچنین رهایی از آزار جنیان بیش از 600 میلیون ریال وجه نقد از آنان اخذ کرده بود.

سرهنگ حسین حسین زاده افزود: متهم در آخرین ملاقات خود با این خانواده مدعی شده بود طلاهای این خانواده نفرین شده است بطوری که جنیان شرور آنها را طلسم کرده و در نهایت از آنها در خواست کرده برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات بیشتر و یا مرگ فرزندان خانواده آنها همه طلاهای فامیل را جمع آوری و برای باطل کردن طلسم به وی واگذارند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای خانواده در پی نقشه های حیله گرانه این زن، وجودشان سرشار از ترس و وحشت شده بطوری که بیش از یک کیلوگرم طلای خود را در کنار پرداخت چندین میلیون تومان وجه نقد به عنوان حق الزحمه در اختیار متهم قرار داده و پس از آن هرگز وی را نمی بینند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: چندین اکیپ جهت شناسایی متهم کلاهبردار به نقاط مختلف شهر اعزام و موفق شدند زن 56 ساله را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: افراد شیاد همواره با دامن زدن به برخی شایعات، خرافات، سوء استفاده از باورهای مذهبی و یا مسایل غیر واقعی و ارتباط دادن آن به مسایل مالی نقشه های خود را عملی می سازند پس بهتر است قبل از باور این چنین رخدادهایی بیشتر فکر کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها