پسر جوان زمانی که از دو رباینده خود شکایت می‌کرد، نمی‌دانست پس از دستگیری آدم‌ربایان، خود متهم به کلاهبرداری و ارتباط با اجنه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۰
شکایت از آدم‌ربایان راز ارتباط با اجنه را فاش کرد

به گزارش جام‌ جم ، هفته گذشته پسری جوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران در شکایتی از دو مرد طلافروش و دامدار مدعی شد آنها او را ربوده و یک ماه در یکی از دامداری‌های حوالی جاده تهران ـ قم نگه داشتند.

شاکی با اجنه ارتباط دارد

با اعلام این شکایت، روز گذشته دو مرد جوان احضار شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد.

مرد 38 ساله با انکار آدم‌ربایی در دفاع از خود مدعی شد: یک سال قبل از طریق برادرم با شاکی به نام محمد آشنا شدم. او مدعی شد در یک سازمان مهم کار می‌کند و می‌تواند با نفوذی که دارد مشکلات مرا حل کند. بعد از شنیدن سخنان پسر 29ساله به او اعتماد کردم. محمد همیشه قرارهایش را در یک هتل پنج ستاره در شمال شهر می‌گذاشت و با خودروهای گران‌قیمت سر قرار حاضر می‌شد. وقتی وضعیت مالی او را دیدم اعتمادم بیشتر شد و با پرداخت 90 میلیون تومان از او خواستم چهار پرونده مرا در دستگاه‌های دولتی به سرانجام برساند. او بعد از گرفتن پول قول داد در کمترین زمان کارم را انجام دهد اما در طول دو ماه 700 میلیون تومان پول گرفت.

وی اظهار کرد: در این مدت او عضوی از خانواده‌ام شده و یک سال همه جا با من بود. او با چرب‌زبانی سه ماه قبل هشت هکتار از زمین‌هایم را به ارزش چهار میلیارد تومان از من گرفت و فروخت. بعد از مدتی رفتارهای پسر جوان تغییر کرد و مدعی شد با اجنه در ارتباط است. او یک روز روح مادرم را احضار کرد و من صدای مادرم را شنیدم که از من راضی بود و از برادرم ناراحت بود. مادرم ناله می‌کرد و این موضوع مرا ناراحت کرد. بعد از احضار روح مادرم متوجه شدم او در حال عذاب کشیدن است.

متهم ادامه داد: یک بار دیگر نیز با مرد جوان در حال قلیان کشیدن بودیم که با وردخوانی‌های محمد، قلیان روی هوا رفت و شروع به دود کردن کرد. در همین زمان نیز قابلمه ماکارونی از روی اجاق گاز به داخل سینک افتاد. پسر جوان کارهای خطرناکی می‌کرد و یک بار نیز کارگر شهرداری محلمان را در قالب جن احضار کرد. چند ماه قبل متوجه شدم او کلاهبردار است به همین دلیل از او شکایت کردم و پسر جوان محکوم شد، اما یک ماه بعد با وثیقه سه میلیاردی آزاد شد. تمام زندگی‌ام در اختیار او بود و حالا برای انتقامگیری به دروغ موضوع آدم‌ربایی را مطرح کرده است.

او کلاهبردار است

در ادامه، مرد طلافروش که مدعی بود پسر کلاهبردار 400 میلیون تومان از او کلاهبرداری کرده است، گفت: محمد همیشه با کلت، بی‌سیم و دستبند در قرارها حاضر می‌شد. او حتی به بهانه ترانسفر بازیکن فوتبال به تایلند، ارمنستان و دبی چند صد میلیون تومان از آنها کلاهبرداری کرده است. من هم خام حرف‌های او شدم و برای انجام کارهایم به او پول دادم. بعد از شکایتی که از او کردیم پسر جوان به دروغ موضوع آدم ربایی را مطرح کرده است. محمد بیش از 30 شاکی دارد و حرف‌هایش برای پس ندادن طلب ماست.

با اظهارات مرد طلافروش و دامدار قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات بیشتر در مورد ادعای آنها را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها