فیلم‌های سینمایی آخر هفته

خواستگاری با مهریه بی‌بی

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه هفته جاری (27 و28 مهر ماه)، مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۵۰۰

به گزارش روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن « نوازمبلا »، «زمانی برای ایستادن»، «عصر یخبندان 2»، «ماجرای دسپرو»، « خواستگاری»،«عصر یخبندان 3»، « خانواده موروثی»، « مهریه بی بی»،« شهربانو»، « کلاهبرداری»، «رمز عبور»، « مزرعه فمیا»، « رنگ تلخی»، « آخرین شکار»، « زاتویچی: آخرین سامورایی »، « زندگی شگفت انگیزه »، « پسری به نام نورث »، « تحت فشار »، « جایی برای پیرمردها »، « مروارید سیاه »، « پاسخ رحمان»، « از شنبه تا پنجشنبه » و « سپیده» را تماشا کنند.

شـبـکـه یــک

پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت 22 فیلم سینمایی « نوازمبلا » از شبکه یک سیما پخش می شود.

دوت زن کروس و درک دی لاین در فیلم سینمایی « نوا زمبلا » به کارگردانی رینوت اور لمانز محصول سال 2011 بازی کرده‌اند.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 28 مهر ماه فیلم تلویزیونی «زمانی برای ایستادن » به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی مشترک مجید اسماعیلی و کامران مجیدی را برای پخش در نظر گرفته است.

این فیلم با بازی مریم بوبانی، حسین فرضی زاده، بهارکاتوزی و حسین لطیفی روایت زندگی لیلا است که پدرش به خاطر اعتیادی که داشته دچار بیماری لاعلاجی شده و در بستر بیماری به سر می برد.

شـبـکـه دو

انیمیشن «عصر یخبندان۲: عصر آب» به کارگردانی کارلوس سالدانها و تهیه کنندگی لوری فورته، محصول سال 2006 آمریکا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «ماجرای دسپرو» به کارگردانی سام فل و تهیه کنندگی گری رز، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

داستان این فیلم درباره دسپرو موش باهوش و زرنگی است که از هیچ چیز نمی ترسد و این نترسیدن او باعث نگرانی اعضای خانواده اش شده است.

فیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی علی اکبر مزینانی، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

داستان فیلم در مورد پیرمردی به نام جواد جلالی است که با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان تصمیم می‌گیرد پس از سی سال که از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج کند. او با پیرزنی، که همسن و سال خود اوست، آشنا می‌شود. آن دو به رغم مخالفت فرزندان و آشنایان پای سفره عقد می‌نشینند.

زنده یاد هادی اسلامی، ثریا قاسمی، اسماعیل محرابی و ثریا حکمت در فیلم سینمایی «خواستگاری» به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

انیمیشن « عصر یخبندان 3: عصر دایناسورها » به کارگردانی کارلوس سالدانه و مارک ترمیر، صبح جمعه 28 مهر ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش می شود.

لوری فورته و جان سی دانکین به طور مشترک این انیمیشن را در سال 2009 تهیه کرده‌اند.

فیلم سینمایی « خانواده موروثی » جمعه 28 مهر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

دنیس زیخ در فیلم سینمایی « خانواده موروثی » به کارگردانی کریستینه کابیش، محصول سال 2011 آلمان ایفای نقش کرده است.

فیلم سینمایی «مهریه بی‌بی» به کارگردانی اصغر هاشمی جمعه شب مهرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «‌بی بی» برای نجات «کوکب» از یک ازدواج اجباری، سند قطعه زمینی را که مهریه‌اش است برای فروش، به بنگاه معاملات ملکی « اسدی» می‌برد. دلال دیگری به نام « شکوری » که از مدت‌ها پیش در پی خرید این زمین بوده، پی می‌برد که «بی بی» از قیمت واقعی زمینش بی اطلاع است. دو بنگاهدار همدست می‌شوند تا زمین را مفت و ارزان از چنگ « بی بی » درآورند.

از جمله بازیگران فیلم «مهریه بی بی» می توان علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانی، زنده یاد پروین دخت یزدانیان، محمود بصیری را نام برد.

شـبـکـه سـه

فیلم تلویزیونی « شهربانو » به کارگردانی علی محمد قاسمی از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم،پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

مشکلات جانبازان شیمیایی با نقش آفرینی شیرین بینا، قربانعلی نجفی و سیروس کهوری نژاد روایت می شود.

فیلم سینمایی «کلاهبرداری» به کارگردانی برونو کوربوسی، محصول سال 1977 ایتالیا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.

فیلم تلویزیونی « رمز عبور » به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد دستگردی، جمعه 28 مهرماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود.

علیرضا اسیوند، بهزاد اویسی و شراره رخام دراین فیلم با موضوع پیشرفت های علمی کشور در سال های اخیر بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مزرعه فمیا» به کارگردانی کار آرتور، محصول سال 1997 آمریکا، جمعه 28 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «رنگ تلخی» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و محمد شریفی، جمعه 28 مهرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی مهران رجبی، افسانه ناصری و اکبر دانیالی خواهید دید: منیژه و اشرف دو خواهر دوقلو هستند که به علت رفتار بد پدر معتادشان که دائم در حال کتک زدن آنهاست و مرگ مادرشان دیگر توانایی تحمل جو خانه را نداشته و به هر نحوی که شده می‌خواهند از خانه بروند. اشرف با مردی قاچاقچی به نام کامران سنگی و منیژه با مردی تاجر به نام وحید صدره‌ای که ساکن کویت است ازدواج می‌کنند. کامران که مردی پول پرست است اشرف را مجبور می‌کند خواهرش را زندانی کند او هم که عاشق کامران است قبول می‌کند.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی «آخرین شکار» به کارگردانی نیکولاس وانیر و با بازی می لوو و نورمن ویندر، محصول سال 2004 فرانسه، کانادا، آلمان و ایتالیا، پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « زاتویچی: آخرین سامورایی» به کارگردانی جونجا ساکاموتو، جمعه 28 مهر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شینیگو کاتورایی، تاکاچی سوری ماچی در فیلم سینمایی « زاتویچی: آخرین سامورایی » محصول سال 2010 ژاپن و فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « زندگی شگفت انگیزه » به کارگردانی فرانک کاپرای، جمعه 28 مهر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4 » از شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می شود.

جیمز استوارت و دونا رید در فیلم سینمایی « زندگی شگفت انگیزه » محصول سال 1946 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

شبکـه تـهران

فیلم سینمایی «پسری به نام نورث» به کارگردانی راب راینر، محصول سال 1994 آمریکا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه های شبکه تهران می شود.

در این فیلم الیجا وود، جون لوویتز، بروس ویلیس و جیسون الکساندر بازی می‌کنند.

40 دقیقه بامداد روز جمعه 28 مهر ماه فیلم سینمایی «تحت فشار» به کارگردانی جاستین دونلی از شبکه تهران بازپخش می شود.

لوک گاس، تیلر جانسون، مایکل ایکلند و جفری بالارد در فیلم سینمایی « تحت فشار » محصول سال 2011 کانادا بازی کرده‌اند.

ساعت 13:30 روز جمعه 28 مهر ماه فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها» به کارگردانی هوات اهمتوف از شبکه تهران پخش می شود.

مارات بیسم بین،گالشارات دیزابوا و الکساندر فکلیستوو در فیلم سینمایی « جایی برای پیرمردها » محصول 2010 سال قزاقستان به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی «مروارید سیاه» به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی مهدی رزاقی، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: پدر یونس فوت شده و تلاش یونس برای کار در لنج به ثمر نمی نشیند، چرا که صاحب لنج با وضع پیش آمده آن را به هوشنگ می فروشد که فردی قاچاقچی است و هوشنگ شرط ادامه کار راهمکاری یونس در امر قاچاق می داند.

سام کبودوند، فرهاد روشن، اصغر شریعتی و لیلا جنیدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پاسخ رحمان» به کارگردانی جواد افشاری و تهیه کنندگی بهادر اسدی، جمعه 28 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم با بازی عمار تفتی،حسن جوهرچی، نیما تارخ و مینا جعفرزاده می بینیم: رحمان جوانی است که در یکی از پایگاه های اورژانس جاده ای مشغول به کار است و قرار است به زودی ازدواج کند، اما دختری که رحمان به او علاقمند است علی رغم توافق اولیه با جوان دیگری ازدواج می کند. این موضوع باعث می‌شود که رحمان دچار مشکلات روحی شدیدی شود.

شـبـکـه آمـوزش

فیلم تلویزیونی «از شنبه تا پنج شنبه» ساخته حجت قاسم زاده اصل صبح جمعه ساعت 10:15 از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

فیلم « از شنبه تا پنج شنبه » که توسط حجت قاسم زاده اصل در مرکز سیما فیلم نوشته و کارگردانی شده است، بازیگرانی چون فرهاد قائمیان و آتنه فقیه نصیری در نقش یک زوج امروزی ظاهر شده اند و زندگی مشترک آنها طی 6 روز از هفته به صورت خاصی نمایش داده می‌شود. زن استاد دانشگاه و شاعر است و همسرش کارمند شرکت است که همین موضوع شروع عاملی برای اختلافی بزرگ بین آنها می شود.

حمیدرضا پگاه، زهرا سعیدی، خسرو فرخزادی و سید مهرداد ضیایی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

شـبـکـه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «سپیده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حجازی از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم جمعه 28 مهرماه ساعت 15 ازشبکـه قرآن و معارف پخش می شــود.

داستان «سپیده» با بازی پریوش نظریه، سیدفخرالدین حجازی و آرش مجیدی از این قرار است که:علیرضا و سپیده یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. سپیده باردار است و در همین حال در می‌یابد دچار بیماری شده و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است، پزشکان او را به سقط جنین توصیه می‌کنند. حالا او بین مادر شدن و زنده ماندن مجبور به انتخاب می‌شود.

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پل»، «دوقلوهای افسانه ای (قسمت8)»، «گناهکار»، «گزارش پلیکان» و«مولان» پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت13، 15، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «کلاس سوم ب»،« دوقلوهای افسانه ای (قسمت9) »، « من میتونم اونو نگه دارم مامان»، «محموله»، «قدرت» و «خیلی دور خیلی نزدیک » جمعه 28 مهرماه ساعت13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها