اعتراف به 460 فقره سرقت

برادران سارق دستگیر شدند

با تلاش ماموران انتظامی کرج برادران سارقی که پس از ارتکاب به 460 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منزل در یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی به کرج فرار کرده و مجددا به سرقت می پرداختند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۷۰۵۶

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: صبح روز گذشته فردی در حالیکه بسیار سراسیمه و مضطرب به نظر می آمد با مراجعه به کلانتری 41 خرمدشت طی شکایتی عنوان کرد که در حال عبور از خیابان بوده است که دو نفر جلوی او را گرفته و با تهدید و توسل به زور مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد و تلفن همراهش را از وی گرفته و بلافاصله متواری می شوند.

وی افزود: ماموران به محض دریافت اظهارات شاکی، پیگیری موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار داده و با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان تصاویر متهمان را در اختیار شاکی قرار دادند که شاکی پس از رویت تصاویر، یکی از متهمان به نام «شهرام . م» را که از سارقان و زورگیران سابقه دار بود، مورد شناسایی قرار داد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان اظهارداشت: ماموران در ادامه پیگیری ها با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم را در «خرمدشت» شناسایی کرده و در همان روز در یک عملیات غافلگیرانه وارد محل مورد نظر شده و متهم مورد نظر را به همراه برادرش به نام «بهزاد . م» دستگیر و در بازرسی از محل سکونت آنها تعداد چهار دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: متهمان با انتقال به کلانتری و در مواجه حضوری با مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند و در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف کرده و در استعلام از شماره پلاک خودرو مشخص شد که خودرو از یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی به سرقت رفته و متهمان نیز به علت سرقت های متعدد خودرو ، داخل خودرو و منزل مدتی است که تحت تعقیب می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دو برادر سارق تحت بازجویی مجدد ماموران اعتراف کردند که به همراه برادران ناتنی خود در این شهر باندی را تشکیل داده و با استفاده از خودروی پراید اقدام به سرقت منازل، داخل خودروها و زورگیری از شهروندان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: برادران سارق در ادامه تحقیقات ماموران به 460 فقره سرقت لوازم خودرو و منزل اعتراف کردند و در بررسی سوابق آنها مشخص شد که تعدادی از اعضای این باند قبلا دستگیر شده و این دو تن که از متهمان اصلی پرونده می باشند، پس از دستگیری همدستانشان در شهرهای دیگر متواری می باشند.

سرهنگ خیرخواهان با اشاره به اینکه برادران دستگیر شده از سارقان حرفه ای هستند که قبلا نیز به اتهام سرقت منزل در کرج دستگیر شده بودند، افزود: بر اساس اعترافات آنها مشخص شد که «شهرام» پس از آزادی از زندان به یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی رفته و با برادران ناتنی خود با تشکیل باندی اقدام به سرقت از شهروندان می کرده که پس از دستگیری سایر همدستانش مجددا به کرج برگشته و قصد تشکیل باند جدیدی را داشته که به وسیله ماموران دستگیر می شود.

گفتنی است؛ متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها