دستگیری 7 شرور

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان از دستگیری هفت شرور که با رفتارهای خشن باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله خود شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۶۴۶

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با هدف افزایش امنیت روانی و ایجاد آرامش برای شهروندان طرح ضربتی ارتقا امنیت اجتماعی را در 24 ساعت گذشته در چند محله شهر اصفهان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در این طرح که با اولویت تشدید برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی صورت گرفت هفت شرور که با انجام رفتارهای خشن و اوباشگرانه موجب ایجاد ترس و وحشت در بین ساکنان محله خود شده بودند با مشارکت شهروندان شناسایی و با انجام عملیاتی ویژه همگی این افراد دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی بختیاری اضافه کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تقدیر از همکاری و مشارکت مردم و حمایت های آنها از ماموریت های پلیس، خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان با جدیت و قاطعیت هر چه تمام با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد خواهد کرد و شهروندان می توانند از طریق ارتباط با مرکز فوریت های پلیسی 110 نیروی انتظامی را در این راستا یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها