کمال محمد هاشمی ـ خوانسار: اخیرا وقتی مرورگر کروم را باز می‌کنم به آدرس بابیلون سرچ می‌رود. این در حالی است که بابیلون را در جایی نصب نکرده‌ام و در برنامه‌هایم ندارم. چطور می‌ توانم از شرش راحت بشوم؟
کد خبر: ۴۸۰۲۳۸

فقط صفحه Home page شما تغییر کرده است، شما می‌توانید در تنظیمات گوگل‌کروم آن را به حالت اول تغییر دهید، برای این کار روی آیکون تنظیماتی که در گوشه سمت راست گوگل کروم است کلیک کنید، سپس به بخش Settings بروید و در تب Basics در بخش Home page هر آدرسی را که می‌خواهید وارد کنید. آدرس سایت گوگل (http:‌/‌‌/‌google.com) به صورت پیشفرض قرار داده است.

احمد اکبری: سلام. این دفعه سوم است که میل می‌زنم. هنگام رایت CD یا DVD با نرو6 و 7 اخطار زیر را دریافت می‌کنم:

could not perform end of disc at once . لطفا این بار به سوالم جواب دهید.

با توجه به فایل لاگی که فرستاده بودید، دلیل زیادی می‌تواند باعث این اتفاق باشد. پیشنهاد اول؛ سرعت رایت را پایین‌تر بیاورید بعد دوباره تست کنید. با استفاده از برنامه‌هایی که رم رایانه را تست می‌کند، رم خود را یک تست کنید. از سالم‌بودن دیسکی که می‌خواهید روی آن رایت کنید اطمینان حاصل کرده و دست آخر از نسخه‌های جدید‌تر Nero یا با نرم‌افزارهای دیگری که برای رایت CD استفاده می‌شود، استفاده کنید.

روح‌الله سرپرست ـ قزوین: چرا زیرنویس فارسی در بعضی از فیلم‌های خارجی همزمان نیست؟

به این دلیل است نسخه‌ فیلمی که روی آن زیرنویس گذاشته‌اند با نسخه فیلمی که شما در اختیار دارید یکی نیست. منظور از یکی‌بودن این است که بعضی از افراد تبلیغاتی در ابتدای فیلم خود می‌گذارند، یا بعضی دیگر بخشی از صحنه‌های اضافی فیلم را حذف می‌کنند،‌ بر همین اساس این اتفاقات زمان بعضی از دیالوگ‌ها جابه‌جا می‌شود.

مرادنیا: آیا نرم‌افزاری رایگان برای برنامه‌ریزی خودکار کلاس‌ها جهت مدیریت و کاهش تداخل وقت استاد و استفاده حداکثری از کلاس‌ها وجود دارد؟

شما می‌توانید از این نرم‌افزارهای زیر استفاده کنید:

Netop School که برای دانلود و توضیحات آن می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.netop.com/classroom-management-software/products/netop-school

MyClass Pro نیز برنامه دیگری است که برای دانلود آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌www.myclasspro.com‌‌

احسان صالحی مهرـ قزوین: من تعدادی عکس را با برنامه WINRAR رمزگذاری کردم، ولی الان رمز را فراموش کرده‌ام. از کلی نرم‌افزار قفل‌شکن هم استفاده کردم، ولی فایده‌ای نداشت. می‌خواستم بدانم نرم‌افزاری وجود دارد که واقعا پسورد فراموش‌شده‌ام را پیدا کند؟

معمولا این کار به زمان و پردازش زیادی نیاز دارد؛ البته به تعداد کاراکتر‌های رمزی که گذاشتید نیز بستگی دارد. با وجود این، ممکن است به‌رغم زمانی که می‌گیرد، این کار نتیجه‌ای در پی نداشته باشد. به هر حال دیدن لینک زیر هم بد نیست:

http://hack5.blogspot.de/2008/02/winrar-password-remover.html

محمد ـ ساوه: سلام. من یک گوشی موبایل اندرویدی دارم که می‌خواهم آن را به اندروید 4 ارتقاء دهم. می‌خواستم بدانم آیا راهی برای گرفتن بک آپ از نسخه 3/2 اصلی خودش وجود دارد تــا پس از به‌روزرسانی چنانچه از محیط آندروید 4 خوشم نیامد، آن را به حالت اول باز​گردانم؟

در مورد دفترچه تلفن اگر بخواهید یک پشتیبانی کامل تهیه کنید، می‌توانید با اضافه‌کردن یک اکانت Google در بخش تنظیمات گوشی و همگام‌سازی دفترچه تلفن گوشی با Contact اکانت گوگل خود، همیشه و همه جا به دفترچه تلفن خود دسترسی داشته باشید.

برای SMS‌ها نیز می‌توانید از اکانت گوگل خود به وسیله نرم‌افزار Android SMS استفاده کنید. برای دانلود و راهنمایی بیشتر می‌توانید به لینک http://code.google.com/p/android-sms مراجعه کرده یا از نرم‌افزارهای دیگر مانند SyncSMS و SMS Backup‌/‌Restore استفاده کنید. این دو نرم‌افزار را می‌توانید از مارکت اندروید دانلود کنید.

برای یک بک‌آپ کلی از دستگاه خود نیز استفاده از نرم‌افزار Go Backup را پیشنهاد می‌کنیم. این نرم‌افزار نیز در مارکت اندروید موجود است. البته اگر بخواهید از اطلاعات برنامه‌های نصب‌شده روی دستگاه خود نسخه پشتیبانی تهیه کنید، سیستم عامل دستگاه شما باید Root شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها