داریوش فرهنگ، محمد صادقی، بهرام ابراهیمی، ناصر طهماسب و پریناز ایزدیار در این سریال هنرنمایی می‌کنند

«مثل یک کابوس» روی‌آنتن شبکه یک

پخش مجموعه تلویزیونی «مثل یک کابوس» ساخته شهرام شاه‌حسینی آغاز شد. این سریال 20 قسمتی که فضایی معمایی دارد به صورت شبانه ساعت 10‌/‌22 از شبکه یک پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۰۹۰

محمد صادقی، داریوش فرهنگ، پریناز ایزدیار، بهرام ابراهیمی، ناصر طهماسب، احمد ساعتچیان و زهره حمیدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مثل یک کابوس» جلوی دوربین رفته‌اند. کارگردانی سریال را هم شهرام شاه‌حسینی بر عهده دارد که پیش از این سریال پرمخاطب «تاوان» را از او دیده‌ایم. این کارگردان فیلم‌های سینمایی «کلاغ‌پر» و «زن‌ها فرشته‌اند» را هم در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

تبلیغ احترام به حقیقت

شایسته شوشتریان، مشاور سریال در گفت‌وگو با «جام‌جم» درباره جزئیات فیلمنامه کار می‌گوید:‌ سریال «مثل یک کابوس» احترام به حقیقت را تبلیغ می‌کند. آدم‌ها در شرایط مختلف موفقیتشان بستگی دارد به این‌که چقدر می‌توانند حقیقت را قبول کنند. قهرمان این سریال بـرای به دست آوردن عدالتی که از او دریغ شده است به کشورش برمی‌گردد. او می‌خواهد حقیقت را به دست بیاورد. قبل از انقلاب به این فرد ظلم شده است و در اثر این ظلم، زندگی کابوس‌واری را می‌گذراند. او می‌فهمد که در کشور خودش می‌تواند عدالت را پیدا کند. نقش این قهرمان را داریوش فرهنگ بازی می‌کند.

این سریال با مشارکت شرکت ملی گاز ایران ساخته شده است و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف صحیح گاز طبیعی نیز یکی از اهداف آن است. در لابه‌لای تصاویر این سریال خواهیم دید که سوءمصرف وسایل گازسوز چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت. چند ماه پیش شرکت گاز در تولید سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» مشارکت کرد و قرار است این همکاری با سریال‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند. یک قسمت از این سریال موضوع مسمومیت با گاز منواکسیدکربن را دستمایه کار قرار داده بود که روز جمعه 14 بهمن از شبکه تهران پخش شد.

بازگشت مردی به سرزمین مادری

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «بازگشت مردی به سرزمین مادری، بازگشتی است از پی بازیافتن حقیقتی از گذشته؛ گذشته‌ای پایمال شده که رنگ و بوی تباهی می‌دهد. طرح و توطئه و خیانتی که با خون آغشته شده، اینک با خون شسته خواهد شد...»

پریناز ایزدیار، بازیگری که با سریال «5 کیلومتر تا بهشت» در ایام ماه رمضان مهمان خانه‌های بینندگان تلویزیون بود در این سریال نقش یک وکیل را بازی می‌کند. حامد بهداد هم یکی از عوامل این مجموعه است، اما او این بار به جای بازیگری، خوانندگی تیتراژ را برگزیده است.

تصویربرداری این مجموعه 20 قسمتی به تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی سوم آذرماه در تهران آغاز شد و هم‌اکنون مراحل پایانی را می‌گذراند. تدوین همزمان تصاویر توسط خشایار موحدیان در حال انجام است. این مجموعه تا روزهای پایانی سال جاری پخش می‌شود و سپس جای خودش را به سریال‌های نوروزی می‌دهد.

دیگر عواملی که در ساخت این سریال شهرام شاه‌حسینی را یاری رسانده‌اند عبارتند از: تهیه‌کننده: فاطمه ثمرقندی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیرتصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه: فرامرز بادرامپور، طراح لباس: غزاله معتمدی، طراح گریم: اعظم بیات و صدابردار: شهرام متولی‌باشی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها