ریزش ساختمان متروک و فرسوده عصر دیروز موجب مرگ یک شهروند زیر آوار شد.
کد خبر: ۴۵۵۶۲۸

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، این ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان امام خمینی، خیابان امیرکبیر که کسی به صورت دائم در آن زندگی نمی کرد عصر دیروز فرو ریخت و ریزش آوار مرگ یک شهروند را در پی داشت.

با اطلاع رسانی رخداد این حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نجاتگران گروه نجات یک آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

حسن علیمردانی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: سست بودن و فرسودگی ساختمان متروک همچنین بارندگی روزهای گذشته باعث شد سقف طبقه دوم ساختمان فرو بریزد و منجر به ریزش سقف طبقه اول ساختمان شود.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی علیرغم باریک بودن کوچه ای که این ساختمان در آن قرار دارد و اجرای عملیات را برای بکارگیری تجهیزات سنگین دشوار کرده بود همچنین خطر ریزش بقایای ساختمان هم وجود داشت عملیات ایمن سازی را انجام دادند و با تلاش بسیار سرانجام جسم بی جان مردی 35 ساله را از زیر آوار بیرون آوردند.

علیمردانی گفت: بررسی های انجام شده مشخص کرد این شهروند بر اثر شدت ریزش و سنگینی آوار در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها