فیلم های« مالکوم ایکس » ، « لبه تاریکی » ، « ریشه در خون » ، « ملک پدری » ، « گلنار » و 25 فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر پنجشنبه و جمعه 13 و 14 بهمن ماه از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار ، تهران ، شما و نمایش پخش می‌شـود .
کد خبر: ۴۵۴۸۱۷

شـبـکـه یــک

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « لبه تاریکی » به کارگردانی مارتین کامبل پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می ‌رود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی مل گیبسون و رای وینستون آمـده : تنها دختر توماس که از ماموران پلیس بین الملل است، درمقابل منزل پدرش مورد هدف گلوله عده‌ای ناشناس قرارمی گیرد و کشته می شود. توماس تصمیم می گیرد خود پرونده این قتل را در بوستون بدست بگیرد و قاتل را شناسایی کند.
فیلم سینمایی « لبه تاریکی » محصول سال 2010آمریکا و انگلیس است .

فیلم سینمایی «  ریشه در خون » به کارگردانی  سیروس الوند ، جمعه 14 بهمن ماه ساعت 16 از شبکـه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی فرامرز قریبیان ، اکبر زنجانپور ، حمید طاعتی وزنده یاد نعمت اله گرجی آمده : جوانی به نام حجت که بر ضد قانون کاپیتولاسیون فعالیت می کند. قرار است به همراه رسول از روستایی به روستای دیگر منتقل شود .حجت در حمله ماموران کشته می شود ، اما قبل از مرگ کیف حامل اسناد خود را به رسول می دهد تا به روستای کلارآباد برساند.

فیلم سینمایی « پنگوئن ها پرواز می کنند » به کارگردانی ماساهیکا تسوگاوا جمعه 14بهمن ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما بازپخش می شــود .
فیلم سینمایی « پنگوئن ها پرواز می کنند » محصول سال 2008 کشور ژاپن در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

شـبـکـه دو
 
فیلم سینمایی « گلنار» به کارگردانی  کامبوزیا پرتوی پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان این فیلم آمده : گلنار دختر یتیمی است که با مادربزرگ و پدربزرگش زندگی می کند . او کمی سر به هوا است و غذاها را بخصوص کلوچه را خوب از آب درنمی آورد. او یک روز در اثر یک حادثه به همراه خانم قورباغه که دنبال بچه هایش می گردد، وارد جنگل می شود و در آنجا به اسارت خانم و آقای خرس در می آید .
شهلا ریاحی ، محرم بسیم ، زنده یاد اکبر دودکار و غزل شاکری در فیلم سینمایی « گلنار» به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده اند .

شبکه دو سیما برای روزجمعه 14 بهمن ماه ساعت17:30 فیلم سینمایی « سرقت دو جانبه» به کارگردانی آنتونیو و مارکو مانتی و تهیه کنندگی توماسو دازی ، محصول سال 2006 کشورایتالیا را برای پخش درنظر گرفته است .

داستان فیلم با بازی جیانپائولو مورلی ، سیسیلیا دازی و انریکو سیلوسترین درباره یک گروه چهارنفره است که درقالب کارگران خدماتی و نظافتی داخل یک بانک شده و شروع به اسلحه کشی و گروگان گیری با نقاب می کنند.

درهمین حین سه نفرهم که درظاهر جزو مشتری های بانک هستند و شامل یک پیرمرد ،یک مرد جوان و یک زن جوان هستند به گروگان گیرها حمله کرده و آنها را کتک زده و اسلحه هایشان را می گیرند و خودشان را هم دستبند می زنند. درآنجا مشخص می شود اسلحه های آنها همگی قلابی بوده  وتمام اینها نقشه و نمایشی ازسوی پیرمرد وهمکارانش است.

جمعه 14 بهمن ماه ساعت 23 ، فیلم سینمایی « حرفه ای » ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : سالل 1357 " تیمسارحجت " درقبال وعده هایی که به "سرگرد سهراب" می دهد ، او را مامور شناسائی سازمان دهنده های شورش قم  و اجرای ترور تعدادی مبارزسیاسی مذهبی می کند . سرگرد با هماهنگی های لازم ماموریتش را با ترورفرمانده تیپ ویژه کماندوی ارتش در شهر قم شروع می کند .
فیلم سینمایی « حرفه ای» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و با بازی چنگیز وثوقی ، پرویز پورحسینی و حسین خانی بیک درسال 1375 ساخته شده است .

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « ضربه انتقام» به کارگردانی چو یانگ ، محصول سال 1971 کشورهنگ کنگ پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 15/10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی چن پو چو می بینیم : مردی که از نظر ظاهر عقب افتاده است ، ولی در اصل به مردم کمک می کند و نام خود را مارمولک گذاشته است در قمارخانه ها می رود و از کسانی که در قمار برنده می شوند پول آنها را می گیرد و به فقرا می دهد .

فیلم سینمایی « الماس منزوی» به کارگردانی پا اول هریسون جمعه 14 بهمن ماه ساعت 15/10 از شبکه سه سیما باز پخش می شود.
فیلم سینمایی « الماس منزوی» با بازی دیوید جیسون و استیفن وید محصول سال 2005 انگلستان است .

جمعه 14بهمن ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی « امیدها» ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان این فیلم آمده : پسرجوانی به نام راهول با دختری ازدواج می کند،اما اندکی بعد متوجه می شود که براثرمصرف زیاد سیگار دچارسرطان ریه شده است ، بنابراین همسرش را ترک می کند و در آسایشگاه بستری می شود.در آنجا با افراد زیادی که همگی دچار بیماری های غیر قابل درمانی هستند آشنا می شود ، یکی ازآنها کودکی است که خداوندعنایت ویژه ای به او دارد .
جوهان آبراهام و سونال سهگال درفیلم سینمایی « امیدها» به کارگردانی ناگش کوکونوور محصول سال 2010 کشورهند  بازی کرده اند .

جمعه 14 بهمن ماه ساعت 19 فیلم سینمایی « گانتز» به کارگردانی شینسوکه ساتو محصول سال 2010 در کشور ژاپن ازشبکه سه سیما پخش می شود .
فیلم سینمایی « گانتز» با بازی تاکایوکی یامادا و کنیچی داستان های تخیلی، گانتز یک انسان است که یک سیستم هولوگرافیک طراحی کرده است . او انسان هایی  راکه در موقعیت خلسه و زندگی نباتی قرار دارند. وارد یک مسابقه می کند. در این مسابقه این افراد باید لباس مخصوص بپوشند و با سلاح ویژه با بیگانگان فضایی مبارزه کنند.

شـبـکـه چـهـار 
فیلم سینمایی « کلاس اولی ها »به کارگردانی جاستین چدویک محصول سال 2010 کشورکانادا و با بازی آنومی هریس ،تبنی گروج و الیور گیئوندو پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت15:30 از شبکه چهارسیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « حرفه ایتالیایی » به کارگردانی پیتر کالینسون جمعه 14 بهمن ماه ساعت 12 ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : کروکر که از زندان آزاد شده است ، پس از بازگشت به زندگی عادی اش به دنبال یک کار و شغل است . او به سراغ یکی از دوستانش به نام بوکر می رود . اما همسربوکر می گوید که او مرده است ، اما بوکرتوسط فیلمی که برای دوستش به جا گذاشته، از او می خواهد یک ماموریت را به پایان برساند .
مایکل کین ، نوئل کووارد و بنی هیل درفیلم سینمایی « حرفه ایتالیایی » محصول سال 1969 کشورهای ایتالیا و انگلیس بازی  کرده اند .

فیلم سینمایی « غرب و غربت » به کارگردانی اندی دی امونی جمعه 14 بهمن ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : آقیب در یک مدرسه انگلیسی درس می خواند ،اما به دلیل داشتن پدری پاکستانی درمدرسه همواره مورد توهین و آزار قرار می گیرد . از این رو سر کلاس های درس حاضر نشده ووقت خود را در جایی دیگر سپری می کند . معلم مدرسه و به خصوص پدر آقیب او را تشویق می کنند تا فرهنگ خود را بپذیرد، به خود افتخار کند و استعدادهایش را شکوفا سازد .
فیلم سینمایی « غرب و غربت » محصول سال 2010 کشورانگلستان با بازی آقیب خان و لیندا باست ساخته شده است .

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « به رنگ نارنجی » به کارگردانی جورام لورسن  پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه»  ازشبکه  تهران پخش می شود .

دراین فیلم بابازی یانیک ون دی ولدی ،توماس اکدا ووندی دچکی می بینیم: رمکو پسر 11 ساله باهوشی است که به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد. آرزو می کند که در تیم  ملی فوتبال نوجوانان زیر 12 سال انتخاب شود .

فیلم سینمایی « مردان جاده» 30 دقیقه بامداد روزجمعه 14 بهمن ماه از شبکه تهران بازپخش می ‌شود .
جیمز کاویزل ،رونا میترا و فرانکی فیسون درفیلم سینمایی « مردان جاده » به کارگردانی رابرات هارمون  محصول سال 2004کشورهای کانادا و آمریکا  بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « دل زدن به دریای زندگی» جمعه 14 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .

دراین فیلم می بینیم : پیتون خبرنگاریک روزنامه است و با همکارش کینگ نامزد شده و در رابطه با ازدواجشان کمی مردد است و سعی می کند دخترش را که بعد از سال ها کنار او برگشته، بهانه ای برای گرفتن فرصت ازدواج از کینگ قرار دهد .

او پس از آشنایی با ایو میلر یکی از خوانندگان ستونش که از منتقدان اوست و در مورد مقاله احتیاط در برابر شجاعت و هیجان او عکس العمل نشان داده به باوری جدید دست می یابد.
جنی فرانسیس، تد مک گینلی ، کیتی بولند و کیت تروتر درفیلم سینمایی « دل زدن به دریای زندگی » به کارگردانی داگلاس بار،محصول سال 2009 کشور کانادا به ایفای نقش  پرد اختند.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « ملک پدری » پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : پدری پیر ازغم اعتیاد فرزندش ساسان سکته می کند . او پس از بهبودی نسبی شرطی برای اعضای خانواده تعیین می کند . مبنی بر این که هرکس پسرش را از اعتیاد برهاند خانه ای ویلایی به او به ارث می رسد.

سید رضا حسینی ،کیانوش گرامی ، فریده دریامج ،علی ابوالحسنی ،عزت اله رمضانی فر،عبدالهادی محقق ومژگان ترانه درفیلم تلویزیونی « ملک پدری » به کارگردانی  رسول صانعی و تهیه کنندگی ایرج سعدی ازتولیدات صداوسیمای مرکزهمدان به ایفای نقش پرداختند .

فیلم تلویزیونی « آن سوی آرزوها » به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن محمد زاده جمعه 14 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : آرزو دانشجوی پزشکی واز خانواده های نامدار و ثروتمند منطقه ماکو است . آرزو خواستگاری به نام بهمن دارد که همکلاسی او است و برای تحصیل در دانشگاه تهران بورسیه شده و این مسئله  باعث ناخوشنودی آرزو می شود.
علی مردمی ، غلامرضا عزیزی و پروشات سلیمانی درفیلم تلویزیونی « آن سوی آرزوها » بازی کرده اند .

شـبـکـه نمـایـش

فیلم سینمایی « مالکوم ایکس» به کارگردانی و تهیه کنندگی اسپایک لی پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 15از شبکه نمایش پخش خواهد شد .

داستان فیلم در مورد ماجراهای زندگی و مرگ انقلابی نامدار سیاه پوست ،( مالکوم ایکس ) است . او طرح جاه طلبانه ای برای ساختن یک اثر پرفروش و عظیم سیاه پوستی ، صرفاً فیلمی خوش روایت و هالیوودی است.
دنزل واشینگتن ، آنجلا بست و دلروی لیندو درفیلم سینمایی « مالکوم ایکس» محصول سال 1992 ساخته شده است .

فیلم سینمایی « جنگجویان رودخانه وحشی» با بازی دانی ین پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 19از شبکه نمایش پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : امپراطورچین اقتدار خود را از دست داده است و گروه های مختلف در چند منطقه برای کسب قدرت ، حکومت های مستقلی اعلام کرده اند. امپراطور به همراه سپاه وفادار و دختر مبارزش تِنگ عازم نبرد می شوند.

پس از درگیری های فراوان ، مویانگ برادر زاده امپراطور و پسرعموی تِنگ که به شدت عاشق قدرت است و دختر عموی خود را تنها رقیب خود در جانشینی امپراطورمی داند ، با طرح ریزی توطئه ای از اختلافی که درسپاه امپراطور به وجود آمده استفاده می کند و امپراطور را به قتل می رساند.
فیلم سینمایی « جنگجویان رودخانه وحشی » به کارگردانی سیوتانگ چینگ محصول سال 2008 درکشورچین ساخته شده است .

فیلم سینمایی « مرد آفتابی» پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : حمید و اکبر دو جوانی که در یک عکاسی کارمی کنند ، پس از مرگ صاحب مغازه نگران فروخته شدن مغازه توسط همسر او نرگس می شوند . آن دو در مقابل پیشنهاد خرید مغازه از سوی نرگس پولی ندارند و به همین دلیل وقتی شایعه ازدواج نرگس با خوار و بار فروش محله را می شنوند، هر دو به فکر ازدواج با او می افتند .

اکبرعبدی ، حمید جبلی و فاطمه معتمد آریا درفیلم سینمایی « مرد آفتابی» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی یداله شهیدی هنرمندی کرده اند .

گفتنی است ، فیلم های تلویزیونی و سینمایی « بیرون از بهشت » ، « تام و جری ( تارزان) »  و « هیات منصفه فراری » به ترتیب ساعت 13، 17 و 23 روزپنجشنبه 13 بهمن ماه از این شبکه روی آنتن می رود .

فیلم سینمایی « قلقلک» به کارگردانی مسعود نوابی و نویسندگی قربان محمد پورجمعه 14 بهمن ماه ساعت 21 ازشبکه نمایش پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی بیژن امکانیان ، رضا شفیعی جم ، شقایق فراهانی و سیامک انصاری درمورد داوری است که جایش قبل ازمسابقه با شخص دیگری عوض می شود که این موضوع ، حوادث خنده داری را سبب می شود .

گفتنی است ، فیلم های تلویزیونی و سینمایی «آخرین سرقت » ، « دادا » ، «روبوت ها» ،« چارلی و کارخانه شکلات سازی» و « هواشناس» به ترتیب ساعت 13، 15، 17 ، 19 و 23 روز جمعه 14 بهمن ماه از این شبکه روی آنتن می رود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها