هر کاربری هنگام نوشتن متون، یک عادت نوشتاری خاص دارد و اگر شما با متون کاربران مختلف سر و کار داشته باشید و بخواهید این متون را طبق عادت یا قوانین نگارشی خودتان ویرایش کنید، ‌باید وقت زیادی را به انجام این کار اختصاص دهید.
کد خبر: ۴۴۴۳۶۰

فرض کنید در یک نشریه مشغول به‌کار هستید و هر روز اخبار، مقاله و گزارش‌های گوناگونی را از افراد مختلف دریافت کرده و موظفید آنها را با نگارش استاندارد مکتوب کنید و به چاپ برسانید. به‌نظر شما مرور کلمه به کلمه و ویرایش تک ‌تک مقالات و گزارش‌های رسیده به دست شما چقدر زمان نیاز دارد؟ نرم‌افزار TextSoap برای استفاده در این شرایط طراحی شده است. به کمک این برنامه می‌توانید قوانین نگارشی خود را که می‌توانند ترکیبی از چند قانون و دستورالعمل باشند مشخص کنید و با یک کلیک ماوس آنها را روی متون خود اعمال کنید. این نرم‌افزار مانند بخش جستجو و جایگزین در نرم‌افزارهای ویرایشگر متون عمل می‌کند اما تفاوت عمده آن با دیگر نرم‌افزارهای مشابه، در تشخیص متون و عبارات موردنظر شما و گستردگی قوانین موجود در آن است. به کمک این برنامه می‌توانید مشخص کنید کدام کلمات با چه فرمتی به چه کلمات و فرمتی تبدیل شوند، جملاتی که با یک کلمه خاص شروع شده یا با یک عبارت مشخص پایان می‌یابند چه فرمتی را به خود اختصاص دهند، پاراگراف‌های داخل متن چگونه از هم تفکیک شوند و بسیاری از امکانات دیگر که تنها با استفاده از آن به تمام آنها پی خواهید برد.

نرم‌افزار TextSoap در سیستم‌عامل مک سریOSX نسخه 10.6.6 به بالا قابل نصب است و می‌توانید نسخه محدود آن را از لینک زیر دریافت کنید.

http:‌/‌‌/‌www.unmarked.com‌/‌php‌/‌redirect.php?page=textsoap7-download

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها