کد خبر: ۴۳۸۰۷۱

ماوس عظیم

برای شما که دست‌هایی بزرگ دارید و ماوس‌های بزرگ فعلی برایتان باز هم کوچک است، این ماوس عظیم را پیشنهاد می‌کنیم. این ماوس در اندازه 175 در 105 میلی‌متر و توسط Brando تولید شده است.

 

 

 

 

 

 

 

کاربردهای جدید کینکت

دستگاه OmniTouch سیستم پخش جدیدی است که با استفاده از کینکت مایکروسافت تولید شده است و می‌تواند هر سطحی را به یک رابط کاربری تعاملی تبدیل کند. این سیستم که از سوی محققان دانشگاه کارنجی ملون و مایکروسافت تولید شده است، با استفاده از یک پروژکتور کوچک می‌تواند کیبورد، منوها و دیگر چیزها را در سطح روبه رویش بیندازد، سپس اطلاعات تایپ شده و دریافتی از این نورها را تحلیل و بررسی کند.

 

 

 

 

 

 

لمس نمایشگر از روی شلوار

مایکروسافت راه جدیدی برای به‌کارگیری تلفن‌های هوشمند کشف کرده که آن هم ارتباط مستقیم با گوشی در جیب است. این سیستم با افزودن یک پانل لمسی به پشت گوشی کار می‌کند و به این ترتیب هر دو طرف آن می‌تواند دستورات را تشخیص دهد . خوبی این سیستم در آن است که این تشخیص را از روی پارچه نیز می‌تواند انجام دهد و به ضخامت آن کاری ندارد.

 

 

 

 

 

 

این دوربین عکس نمی‌گیرد

لیترو نام دوربینی است که می‌تواند صنعت عکاسی را دگرگون کند، چرا که عمق میدان تصویر را می‌توان پس از عکسبرداری تعیین کرد. این دوربین کوچک تا 8 برابر زوم اپتیکال دارد و می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار خوب بگیرد. قیمت 400 دلاری آن نیز مناسب به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

خطرناک‌ترین بازی دنیا

تولیدکنندگان یک برنامه تلویزیونی در انگلیس به‌نام The Gadget Show با هزینه 650هزار دلار، توانستند یک شبیه‌ساز برای بازی Battlefield بسازند که 360 درجه است و از یک آرایه پروژکتورهای HD استفاده می‌کند. زیر پای بازی‌کننده یک تردمیل چند جهته قرار داده شده است و همچنین سیستم کینکت مایکروسافت تغییر یافته تا حرکات بدنش را ثبت کند. در این بازی اگر کسی تیر بخورد، تفنگ‌های پینت‌بال که دور تا دور قرار داده شده است، به او شلیک می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

لمس اجسام سه‌بعدی

این پروژکتور می‌تواند محیطی سه‌بعدی را شبیه‌سازی کند و به ‌تصویر بکشد. علاوه بر این ، می‌توان به‌صورت مجازی در آن محیط سه‌بعدی حرکت کرد.

 

 

 

 

 

 

باریک‌ترین گوشی جهان

سانجای جا، مدیرعامل موتورولا، اعلام کرد که تلفن هوشمند دروید RAZR با پردازنده 2/1گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و نمایشگر qHD باریک‌ترین گوشی تولید شده در دنیا خواهد بود. دوربین HD ، شبکه 4G و ضخامت 1/7 میلی‌متری آن از ویژگی‌های فنی و ظاهری آن است.

 

 

 

 

 

 

 

ویروس‌کشی با دست!

آزمایشگاه آرتور السن در موسسه اسکریپس کالیفرنیا با استفاده از چاپ سه‌بعدی عناصر ویروس‌ها و همچنین وب‌کم‌، توانسته است ترکیبی ایجاد کند که درک عملکرد و همچنین رهایی از ویروس‌ها را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها