کد خبر: ۴۳۶۷۱۴

شبیه‌ساز پرواز ۳۶۰ درجه

شبیه‌ساز پرواز ۳۶۰ درجه بارکو از ۱۳ پروژکتور کالیبره شده استفاده می‌کند تا محیط اطراف را در تمام بخش‌های اتاق نمایش دهد. وقتی با این شبیه‌ساز پرواز، کار می‌کنید خود را کاملا در آسمان حس می‌کنید. کیفیت تصاویر HD نیز بر قابلیت‌های این شبیه‌ساز می‌افزاید.

 

 

 

 

 

 

 

 

جعبه‌ مبدل تبلت به ساز

iTar طرحی است که می‌تواند با قرار دادن آیپد در دل خود، به یک ساز حرفه‌ای بدل شود و شباهت زیادی به
MidiGuitar های امروزی پیدا کند. این پروژه در وب‌سایت سرمایه‌گذاری Kickstarter.com به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردد.

 

 

 

 

 

 

 

رقیب مک‌بوک‌ایر در راه است

اغلب لپ‌تاپ‌های پرقدرت و نازک، سال آینده را به‌عنوان تاریخ تحویل وعده داده‌اند. ایسوس تولیدکننده نت‌بوک‌های ارزان، این بار با‌عرضه یک لپ‌تاپ فوق‌باریک به‌نام Zenbook مشتریان را هدف گرفته است و می‌خواهد رایانه‌ای ارزان و قدرتمند ارائه کند.

 

 

 

 

 

 

 

طراحی عجیب از ال‌جی

ال‌جی یک گوشی آندروید ساده طراحی کرده که دو صفحه نمایشگر دارد و نمایشگر دوم آن وسط کیبورد کشویی فیزیکی آن است. قرار است این گوشی با قیمت پایین در ماه نوامبر عرضه شود.

 

 

 

 

 

 

 

چاپ مجله در خانه

اچ‌پی و Conde Nast با همکاری هم به‌دنبال تولید پرینترهایی هستند که می‌تواند یک مجله را به‌طور کامل چاپ و صفحه‌بندی کند. این اقدام در مقابل افت فروش مجله‌ها پس از همه‌گیر شدن اینترنت انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

برخورد دهنده بزرگ کادرون در گوشی شما

محققان دانشگاه آکسفورد نرم‌افزار جدیدی برای گوشی‌های آندرویدی عرضه کرده‌اند که از طریق آن می‌توان شبیه‌سازی رویدادهای انجام شده در برخورددهنده کادرون را مشاهده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبلت فوق ارزان هندی عرضه شد

تبلت هندی آکاش با قیمت ۳۵دلار برای دانش آموزان هندی عرضه شد. این تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید ۲‌/‌۲، نمایشگر ال‌سی‌دی با رزولوشن ۸۰۰ در۴۸۰ و پردازنده ۳۶۶ مگاهرتزی با ۲۵۶مگابایت حافظه و ۳۲گیگابایت مموری فلش است.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه کپی صورت

در ژاپن شرکت Real-F با قیمت 4000 دلار از فرم‌های سه‌بعدی تصویر برای کپی کردن کامل جزئیات چهره بهره می‌گیرد و تحویل شما می‌دهد. با قیمت 6000 دلار می‌توان کل سر را کپی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها