برای پخش از شبکه یک

تله فیلم نقش لیلی کلید خورد

فیلم تلویزیونی «نقش لیلی» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی روز چهارشنبه در خیابان کردستان کلید ‌خورد.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما،«نقش لیلی» به تهیه‌کنندگی فاطمه ثمرقندی در تهران و کاشان تصویربرداری می‌شود و مدت زمان برنامه‌ریزی شده برای تصویربرداری یک ماه است.

این فیلم تلویزیونی در لوکیشن خانه سارا واقع در خیابان کردستان کلید خورد و هادی دیباجی، هستی مهدوی فر، ناصر آقایی، اکبر معززی، باقر صحرارودی، شهرزاد عبدالمجید، امیر باران لویی، قدرت دلاوری، رضا کلاتی، حشمت آرمیده، نبی الله پیرهادی،آزاده شادمان، داود مقدادی، حسن علی ناصری، مسعود بابایی، امیر رحمتی و با حضور محمود بهروزیان بازیگران «نقش لیلی» هستند.

خلاصه داستان این فیلم درباره یک فرش قدیمی است که آرش، همسر سارا نقش آن را کشف می کند. او در صحبت با سارا به دنبال اصل فرش می گردند و متوجه می شوند شمایل یک زن که بسیار شبیه به سارا است در میان فرش بافته شده است. آنها متوجه می شوند نقش روی قالی مادربزرگ سارا است و قالی در زمان مشروطه بافته شده است.

عوامل «نقش لیلی» عبارتند از نویسنده: سعید شاهسواری، بازنویسی فیلمنامه: حسین مهکام، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تصویربرداری: علی محمد قاسمی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، مدیر تولید: حسین اکبری، برنامه ریز: غزل معصومی، مدیر تدارکات: مهران مداحیان، دستیاران کارگردان: محمد مهدی مروی، کیوان تقی نژاد، منشی صحنه: پانته آ حسینی.

این فیلم محصول مشترک گروه فیلم های تلویزیونی شبکه اول سیما و شرکت سهامی فرش ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها