متهمان با معتاد کردن زنان و دختران، آنها را به باند فساد می کشاندند

بازداشت 8 عضو باند فساد

اعضای یک باند 8 نفره که با تشکیل خانه‌های فساد دختران و پسران جوان را فریب می دادند و به دام می‌انداختند، روز گذشته از سوی ماموران کلانتری مارلیک دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۰۵۵۷

به گزارش «جام‌جم»، روز چهارشنبه گذشته مردی با کلانتری مارلیک در کرج تماس گرفت و از رفت و آمدهای مشکوک زنان و مردان غریبه به خانه مرد همسایه‌اش خبر داد.ماموران کلانتری مارلیک با اعزام به محل و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند مردی میانسال به نام اکبر از یک هفته پیش آپارتمانی را اجاره کرده و رفت و آمد افراد غریبه در نیمه‌های شب به خانه‌اش آسایش را از ساکنان مجتمع سلب کرده است.

دستگیری 8 عضو باند فساد

در تحقیقات معلوم شد مرد مستاجر خانه‌اش را به یک مرکز فساد تبدیل کرده است. ماموران با هماهنگی قضایی با قاضی حسین‌زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای شهرستان ملارد، روز گذشته وارد خانه شدند و مرد صاحبخانه‌ را به همراه 4 مرد و 3 زن جوان دستگیر کردند. در بازرسی از این خانه مقادیری موادمخدر (شیشه) و ادوات استعمال آن کشف و ضبط و مرکز فساد با دستور قضایی پلمب شد.

با بررسی سوابق کیفری متهمان معلوم شد همه آنها دارای سابقه کیفری هستند و به اتهام تشکیل خانه فساد دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

در بخش دیگری از تحقیقات ماموران معلوم شد سرکرده باند (اکبر) چندی پیش به اتهام تشکیل یک مرکز فساد در منطقه دیگری تحت تعقیب پلیس بوده است. به این ترتیب سرکرده باند به‌طور جداگانه بازجویی شد و به تشکیل خانه‌های فساد اعتراف کرد.

اعتراف سرکرده باند

متهم به پلیس گفت: از چندی پیش با شناسایی مردان ولگرد، زنان خیابانی و دختران فراری در بوستان‌های شهر، آنها را به بهانه استخدام در شرکت‌های خیالی فریب می‌دادم و به دام می‌انداختم.

وی اضافه کرد: بعد از یک هفته این افراد را وادار به مصرف موادمخدر (شیشه) می‌کردم تا کم‌کم معتاد می‌شدند، بعد از آن، آنها برای تامین هزینه اعتیاد و زندگی‌شان خواسته‌های مرا می‌پذیرفتند.سرکرده باند با اشاره به فعالیت‌های همدستانش گفت: من خانه‌ها را اجاره و تبدیل به یک مرکز فساد می‌کردم و اعضای باند نیز با رفت و آمد مقابل مراکز خرید و بوستان‌های شهر، دختران و پسران غریبه را فریب می‌دادند و به خانه فساد می‌کشاندند.

با اعتراف سرکرده باند، 4 مرد و 3 زن دیگر اعضای باند نیز مورد بازجویی قرار گرفتند و به همدستی با وی در فریب دختران و پسران جوان و به دام انداختن آنها در مراکز فساد اعتراف کردند.

بنابر این گزارش، اعضای این باند 8 نفره با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها