محمود یاوری که همین یک هفته پیش، پس از یک کناره‌گیری یک روزه دوباره به تمرینات پاس همدان برگشت، دیروز برای دومین و البته آخرین بار از سرمربیگری این تیم استعفا کرد تا پاسی‌ها در فاصله 9 هفته تا پایان فصل به دنبال انتخاب سرمربی دیگری برای فرار از قعر جدول باشند. یاوری که مدیریت ضعیف و منسوخ شده کریم ملاحی را دلیل استعفای قبلی‌اش عنوان کرده بود، یک هفته پس از کناره‌گیری این مدیر نظامی و آمدن صوفی به عنوان سرپرست جدید باشگاه، این بار خودش، بدون آن‌که از کسی یا چیزی ناراحت باشد استعفا کرد و گفت: «شاید داروی فرد دیگری به درد این مریض خورده و تیم پاس را در لیگ برتر حفظ کند.»
کد خبر: ۳۹۰۴۵۷

با سابقه ترین مربی تاریخ لیگ برتر که سابقه مربیگری در 11 تیم را در کارنامه دارد این بار دلیل استعفایش را این گونه برشمرد: «به احترام دعوت هیات مدیره بازگشتم اما به احترام مدیران باشگاه، مردم و تیم پاس که بتوانند با فرد جدیدی در 9 بازی آینده موفق ظاهر شده و تیم را در لیگ برتر نگه دارند، استعفا کردم. احساس کردم دیگر ادامه همکاری فایده‌ای نداشت. شب بعد از بازی با پرسپولیس هم عباس صوفی با من صحبت کرد و استعفایم را قبول کرد.»3 تساوی و 4 باخت حاصل تلاش محمود یاوری برای خارج کردن تیم پاس از بحران بود. تلاشی که نتیجه نداد تا این تیم همچون هفته‌های پایانی حضور علی اصغر مدیرروستا در همدان روی نوار ناکامی قدم بردارد. پاس همدان 16 هفته متوالی است که رنگ پیروزی را به خود ندیده و حالا با 21 امتیاز در قعر جدول است.

استعفای یاوری در شرایطی بود که چند روز پیش محمد خاکپور هم از نشستن روی نیمکت استیل‌آذین کناره گیری کرد. قبل از او نیز آلفردو کاسیمیرو از صنعت نفت، رسول کربکندی از راه‌آهن، اکبر میثاقیان از شهرداری تبریز، محمود یاوری از صبای قم، علیرضا منصوریان و علی‌اصغر مدیرروستا از پاس همدان، محمد احمدزاده از پیکان، تومباکوویچ و افشین پیروانی از استیل‌آذین یا خودشان استعفا داده بودند، یا کنار گذاشته شدند تا با استعفای اخیر یاوری ـ‌ که برای دومین بار است در این فصل از تیم‌هایش جدا می‌شودـ‌ جمع سرمربیان بی کار شده لیگ برتر دهم، به یازده مربی برسد.

به دنبال استعفای یاوری، عباس صوفی، سرپرست باشگاه پاس همدان، عبدالحمید رمضانی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد. رمضانی هم در اولین اظهاراتش پس از گرفتن حکم سرپرستی عنوان کرد: ما الان در برزخ هستیم و گزینه خاصی برای جانشینی یاوری مدنظر نداریم، اما سعی می‌کنیم نهایتا تا پایان وقت اداری چهارشنبه (امروز) سرمربی جدید پاس همدان را معرفی کنیم.از علی‌اصغر مدیرروستا که تا هفته هجدهم روی نیمکت پاس حضور داشت و در زمان مدیریت ملاحی از تیم کنار گذاشته شد، به عنوان جدی‌ترین گزینه پاسی‌ها برای سرمربیگری نام برده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها